Gå til innhold

Noen som har prøvd Ammesjal??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig ukomfortabel med å amme forran andre en min egen familie.

Har prøvd i en mnd nå å venne snuppa på flaske, men hun nekter totalt. Hun legger seg heller uten mat enn å spise fra flasken (da pappaen skulle venne henne på flaske, mens jeg dro ut en tur). så hun nekter TOTALT.

Om noen mnd skal vil til England, å der vet jeg at amming offentlig er ganske uglesett på, men vil jo liksom ikke sitte inne på hotellet hele tiden heller. Vi skal jo litt over alt, så tenkte da at kanskje ett ammesjal hadde vært tingen?

Noen som har prøvd dette?? prøvde å amme med babaslingen min, men snuppa er blitt så stor nå, å samtidig har jeg så store pupper, så det ble rett og slett ikke plass nok :P dessuten så hold snuppa på å svette ihjel nedi der :/

Erfaringer mottas med takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent av meg bruker det. Det er helt genialt. Ingen ser at hun ammer og jenta hennes elsker aa ligge der og kose seg med puppen, skjermet for omgivelsene :) Denne damen er britisk og hun har ammet "over alt" i London uten problemer med ammesjalet sitt.

Skrevet

Jeg har prøvd det, funket fint :) Men når babyen er større og begynner å dra i det, er det litt verre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...