Musemor med tre søte små Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har søkt på drømme jobben. Og nå har jeg blitt kalt inn på intervju på fredag. Jippi, jeg har virkelig lyst på denne jobben.
Mammapudding Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Så bra Jeg var til intervju på drømmejobben for 2 uker siden, må vente enda 2 uker til (minst) før jeg får svar..nervepirrende!! Lykke til på intervju, håper du får jobben
Musemor med tre søte små Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2010 Takk, jenter. Er helt i 100. Gleder/gruer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå