Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hvile bilseter er sikre, enkle å motnere og lette å bære med seg, osv?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Besafe izi sleep. Det er enkelt å montere og de er sikre. Lette er de ikke, men det er det vel egentlig ingen som er tror jeg. Og jeg tenker også litt sånn at de som veier litt det er også dem som er mest stødige og stabile. En annen ting som jeg synes er helt genialt med dette setet er at det har en liggefunksjon. Det vil si at dersom dere skal ta pause i kjøringen eller dere skal inn på kafe, på besøk til noen osv så kan man ta med seg setet inn og bøye det bakover. Da ligger babyen i en riktig stilling slik at det ikke skader ryggen :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Maxi cosi, kom best ut i test for sikkerhet. Det er stødig og enkelt å ta med seg, men lett er det ikke. Ingen av de setene er lette. Jeg har en 2009 modell som jeg snart er ferdig med, du kan få kjøpe min, den er me base:).
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Maxi Cosi med base(gjerne Isofix), enkelt og greit å feste. Veldig fornøyd med det setet. Liten vekt i seg selv, så barnet er ganske stort før det blir for tungt å bære detmed seg.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Vi har brio primo, er veldig fornøyd med det. Veldig lett sete også. Og det er heller ikke så veldig dyrt. Betalte vel rundt 1200 kr for det nytt;)
Tante Bassa Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Maxi Cosi med base :-) Kjempeenkelt å feste sete når du har base. Også kom jo sete best ut i test. Jeg har også begge deler til salgs, 1200 kr.
Gjest ->>- Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Det som passer best i bilen din. Forskjellen er ellers liten på de kjente merkene.
Neijasså... Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Britax babysafe plus eller Maxi cosi, begge fås med base og er de sikreste babysetene på markedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå