Gå til innhold

Åssen ligger dere an med å handle inn babyutstyr?


Rosa J10

Anbefalte innlegg

Jeg begynner faktisk å bli ferdig, noe som føles utrolig deilig!

Mangler bare noen tepper og litt ekstra sengetøy.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er også det meste på plass. Fødte for tidlig sist, og belager med på det samme denne gang. I tillegg er det godt å viteat jeg slipper å tråle rundt de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for det meste ferdig. skal kjøpe noe til å ha på baby når eg skal heim fra sjukehus. har strikkajakke, men vil ha ei ny, fin sparkebukse og body under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på posten i dag og hentet en Mawok sovgunga. Er det første jeg har kjøpt inn, og kjente det var litt stas :-) Måtte montere den med en gang bare for å prøve, før jeg pakket den pent sammen igjen :-)

Men på loftet står seng, vogn, bilstol og stellebord etter storesøster, så det gjenstår egentlig bare litt klær og småting. Har hørt man må bytte madrass på senga, så det må vel og kjøpes... ja og et bæresjal.. har altså et par koselige shoppingturer framfor meg de neste to mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler bare småting her å, fått inn det aller viktigste, eneste store som er igjen er en komode til klærne til den lille og dyne til vognen, men det kommer, ellers så er bare småting som jeg tror kanskje jeg må ta når det nærmere seg eller etter :)

 

Litt fler tepper, sengesett osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke alle er tidlig ute:)

jeg er ferdig alt står klart:) veldig koselig når ting kommer på plass og er bare sånn dill dall igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi eg har isje begynt,har hentesett som mor har strikket..ellers og vogn og bilstol etter storesøster å stellebord,men seng,klær.madrass dyner sengesett ,kluter og div må handles inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet hans er så og si klart. Jeg har malt tre vegger blå, og en hvit med veggklistremerker av bambi og trampe. Har innredet med stellebord og skap. Må kjøpe gardiner eller eventuelt stoff til gardiner så jeg kan sy.

Sengen hans er kommet på plass. Og den ene veggen på sprinklersengen, som står inntil dobbeltsengen er tatt bort slik at når jeg må amme om natten og om morgenen, slipper jeg å stå opp.

Jeg har hengt opp en Leander hengevugge i stuen, ved siden av sofaen, og sydd himmel av et stoff med en søt liten hvalp på. Kanskje jeg må sy dynetrekk i samme stoffet... :)

Vognen er bestilt, og jeg sa jeg trengte den i begynnelsen av mai... Jeg har termin 8. mai... Kanskje jeg skulle ha hatt den litt før...

Jeg har kjøpt litt klær, og min mor har gått helt bananas på klesshoppingen, så der ligger jeg godt an. Har begynt å vaske litt og henge inn i skapet hans.

Det som gjenstår er:

-Babysåpe

-Stellebordsmatte

-Dyner

-Sengesett

-Uro

-Bleier

-Tåteflaske og Nan (sånn i tilfelle)

-Babycall

-Bilsete

-Ammeinnlegg

-Amme-BH

-Gulpekluter

-Vaskekluter

-Madrassbeskyttelse

-Bleiebosspann

-Og sikkert en drøss med ting en førstegangsfødende ikke har tenkt på... Men da skal jeg huske på at de gjorde det ganske enkelt før i gamledager... Da trengte de bare litt stoff til å svøpe barnet i, en krybbe og litt høy... ;) Og gavene barnet fikk var ikke slike praktiske ting som klær og bamser... Nei det var heller slike snodige ting som røkelse og myrra... Men de vokste opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...