Rosa J10 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg er 32+2 nå, men merker ikke stort til økt matbehov. Når begynte dere å merke at dere trengte mer mat i løpet av dagen? Har lagt på meg ca. 10 kg, så tror ikke det er noen fare med meg akkurat
rsst Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hallo jeg tror ikke alle får økt matbehov jeg.. Jeg er i 35 uke og lagt på meg 5-6 kg... og jeg føler jeg har spist godt hele tiden. Det jeg har merket i det siste er at jeg har lyst på litt mer frukt innimellom eller at jeg har lyst å " gnavle" i kjøleskapet ( eks en skinkebit el..) ellers er magen så høyt oppe at det nesten er umulig å øke matinntaket for det blir jo så ubehagelig etterpå.... Så tror i grunnen ikke det er sånn at alle føler de trenger mer mat.... Men det er vel sikkert veldig forskjellig )
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 har slitt med matlysten under hele svangerskapet jeg. Spiser fremdeles ganske mye mindre nå enn det jeg gjorde før jeg ble gravid... Er 8 dager på overtid og har gått opp 7kg!
Fifrildi Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Her går det helt i bølger. Var skrubbsulten i første trimester og spiste masse og hele tiden (hjalp på kvalmen gjorde det også). Så hadde jeg en periode i andre trimester der jeg knapt nok fikk i meg mat, jeg tror vesla rett og slett brukte magesekken min som pute fordi jeg ble så fort mett. Så var jeg sulten hele tiden en periode. Nå igjen har jeg veldig dårlig matlyst, føler jeg tvinger i meg mat spesielt siden jeg har stor tro på å spise jevnt og trutt hele dagen sånn ifht til all helse. Er uke 34, og føler jeg rett og slett har liten plass der inne. (Men 11 kg opp så det er nok ingen fare med meg heller!) Håper egentlig magen synker litt snart og jeg blir sulten igjen Jeg <3 mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå