vbu Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Skal snart til Syden B-) Passer ikke lenger i noen av buksene så regner med at det blir litt problematisk med shorts og sånt. Vet dere om noe sted man kan kjøpe shorts her på den tida av året? Er litt redd å stole på at de har det i Syden. Noen smarte løsninger? Håper på litt turgåing så skjørt er ikke alltid aktuelt. Så får jeg bare håpe at magen vokser nok så det er helt klart at jeg er gravid ved bassenget og ikke bare har diger ølmage .
doble<3<3 Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 en del nettbutikker har vel begynt me shorts.. sjekk hm.com ville jeg gjort.. ellers så er jo korte tights kanskje aktuelt, spørs å mye sol du vil ha på kroppen.. jeg liker meg allti best i tights jeg ;p
mammatetogansketette:)) Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Hei:) Har akkurat fundert på d samme... slet litt, men har nå bestilt fra sverige, sjekk "4mom.se" . De har i alle fall EN shorts, og et skjørt som ikke er sort:) Og etpar greie kjoler som du sikkert kan bruke i syden, enkle og ikke for dyre:)
vbu Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Det blir vel moms på det meste hvis man bestiller fra Sverige men der hadde de litt fine ting Har litt terskel for å bruke mye penger på graviditetsklær. Får ta meg en tur og se på tights og se om jeg kan grave opp litt gamle ting fra jeg var litt større og håpe jeg kan tvinge me inn i dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå