blond Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Ingen tvil om at snøen smelter, nei! Er mange liter som skal vekk og huset blir testet godt. Er ikke mye å lure på om takrenner og tak er tett etter denne vinteren. Tenkes seg til at jeg har laget et vær-innlegg...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 hehe.. hadde ikke tenkt å kommentere dette når jeg hadde lest det siden jeg svarer på alt idag hehe.. tenkte det skulle stå noen tomme tråder til noen andre som dukket innom.. men så kom siste setningen din.. tenke seg til at blond har laget ett vær innlegg!!!! Det er bra!!! Vær er viktig. Vi har det jo hver dag hele livet:)))
Lene~mor til tre Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 hehe her drypper det så mye at det føles ut som det regner Så det gir jo håp om at våren nærmer seg
Agehya Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Her gikk siste snøen av taket i går. Hadde noen takras som var så heftige at huset ristet, og det dundret og smalt. Den ene ungen sover rett under skråtaket, og den andre sover rett innenfor der snøen dundret i bakken. Og den eneste som var plagd av dette, var meg....
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 SÅ fint at du å skriver om været da :-) Her å drypper det fra taket, men hva hjelper det når det er meldt mer snø til helga faktisk hele 40 cm.
blond Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Godt for barna at de har sovehjerte! Og for dere også. Det er nesten skummelt når det raser fra tak, vet om en del bygninger som har kollapset pga for store belastninger.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Drypper i trøndelag å...... og jeg er bekymret for påskesnøen ( Snøen SKAL jo ligge til over påske, uansett lissom...hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå