Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Kom til å tenke på en diskusjon jeg hadde med x'en min. Han drev alltid å masa om at jeg brukte så mye dopapir. Så nå lurer jeg altså på hvor mye dopapir alle andre bruker, hehe ) For dere som også lurer, jeg bruker ca 4 ark pr. "tørkestrøk", hvor mange tørkestrøk jeg bruker avhenger av hvilken type dobesøk jeg har hatt Men bruker sjelden mer enn 3 tørkestrøk.... Jaja, vet det er merkelig å lure på no sånt, men sånn er det bare :-p Så jenter, hvor mye bruker dere? )
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Det er jo også noe å lure på, ja:) Ifølge mannen min så bruker jeg altfor mye! Han liker å mobbe meg. Jeg bruker nok litt for mye hvis jeg skal være ærlig, men men..
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Da lurer jeg på: går dere på do sammen med mannen, siden han vet hvor mye dopapir dere bruker?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Nei, men vi bruker da av samme dorullen.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 Nei, jeg ikke på do med han på badet... Men han syns rullen ble alt for fort tom.
Mammapudding Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Klarer ikke å huske hvor mye det blir pr strøk, men bruker i alle fall mindre enn samboern..har han vært på do så er halve dorullen borte!
Mammaen til Isak Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 For å si det sånn, når jeg har vært borte noen dager så ser man hvor mye papir jeg bruker og hvor lite mannen bruker ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå