Gå til innhold

Om å savne det som en gang var....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlovet 2 barns mamma, og veldig veldig lykkelig... Ville ikke byttet ut noe som helst av det jeg har!

I dag var jeg inne på en gammel, gammel profil jeg hadde et sted... da var jeg sammen med en helt annen... jeg vet godt at det at vi 2 ikke er sammen lenger er det beste for oss begge... vi var ikke bra sammen, eller for hverandre... men...

han var min store kjærlighet.. hehe.... vell, jeg satt å leste gamle gjestebok inlegg og poster og tok meg selv i å reise noen år tillbake i tid et lite øyeblikk.... i det virkeligheten tar meg igjen inser jeg nok at jeg savner han nå å da...

Er dette galt? Det er vell umulig å glemme noen man pleide å kjenne så godt? Jeg antar jo at min kjære også har ekser han kanskje tenker på i blandt.... ikke sånne "jeg vill tillbake" tanker, mer sån vi hadde det jo ganke bra tanker... Jeg vill ikke tillbake... men, når det var bra, så var det BRA! Vet ikke hva jeg vill med dette, fikk litt dårlig samvittighet for tankene, og lurte litt på om jeg er veldig unormal...

igjen, ikke missforstå jeg elsker min forlovede og våre barn over alt, og ville aldri, aldri ha snudd... men noen ganger tenker man bare litt hva vist...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel naturlig å minnes menensker og episoder i livet, spesielt kunne kose seg meg gode minner :-)

Jeg savner det ikke, men klart man ikke legger alle man har møtt i fortiden i glemme-boksen. Det ville vært mer unormalt :-)

Skrevet

Det høres helt naturlig ut, ikke ha dårlig samvittighet for det. Lov å mimre og drømme seg bort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...