Gå til innhold

Får dårlig samvittighet... (ang mannen min)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber 5 netter i uka og er sinnsykt sliten, sur og sint og gretten nesten hele tiden. Takler unga dårlig.

I det siste har jeg begynt å gå opp i barnehagen å hente unga med vogn så han slipper å stå opp 15.30.

Enten vekker vi han til middag ca kl 17 eller så får han sove til kl 18.

jeg har vondt i bekkenet og det tar på å gå opp, skikkelige bakker.

Jeg har nå ikke samvittighet til å spørre han lenger om han kan hente unga.

På mandag gjorde jeg det fordi jeg ikke var i form.

Igår hentet jeg dem.

Idag er jeg potte forkjøla, hodepine og null energi, har litt lyst å vekke hsn, men får så dårlig samvittighet, han er jo så sliten.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekket ham. Har han sovet side ca kl. 8 eller 9 hadde jeg glatt vekket rundt kl16. Jeg fikk aldri sove lenger enn til kl 13 jeg når jeg hadde nattevakter. Jeg overlevde fint uten å "drepe" de rundt meg med dårlig humør.

Han har ikke sovet lite om han sover nærmere 8-10 timer hver dag i den perioden han har nattevakter altså....! Sitter han oppe i flere timer etter nattevakt før han legger seg, er det hans valg.... Vekk ham du :) Dere må vi stille opp for hverandre vet du....! Neste gang er det kanskje hans dilemma :)

Skrevet

Vekt han, han må jo ta i ett tak og hjelpe til han og... Alle er slitne i perioder... Hva med at han kan jobbe redusert en periode?

Skrevet

vel, jeg hadde nok tuslet opp og hentet de selv, mens jeg hele veien hadde syntes synd på meg selv ;)

ikke at det er noen bedre løsning nødvendigvis..

Skrevet

han sover ca 6 timer. og han har ikke nattevaktsperiode, han jobber sånn hele tiden. Han burde jobbe mindre, men det går ikke inn hos han. Humøret hans er et stort problem her hjemme, og jeg har til tider lurt på om han er deprimert eller utbrendt.

slitsomt å trippe på tå her hjemem, prøve å gjøre alt bare for å holde han bli.

Han tåler ikke at unga er grinete eller trassete og blir bråsint med en gang.

Men han er super sånn ellers, og jeg elsker han!

Skrevet

Regner med at du ikke har lappen siden du ikke tar bilen selv?

Jeg hadde nok også hentet selv, med masse selvmedlidenhet på veien, men kanskje dere kunne tatt annenhver dag? Men den eneste løsningen for dere på lang sikt tror jeg er at han gjør noe med arbeidssituasjonen sin. Man kan ikke gå på tå hev hjemme i all evighet. Tilslutt vil dette tære veldig på forholdet. Og ungene merker nok også humøret hans ganske bra..

Skrevet

har jobbet natt selv, og da er man bare glad for den søvnen man kan få. Men han må jo stille opp for familien selv om han er trøtt? Jeg mått ofte opp kl 13.30 etter å ha lagt meg kl 09.00. Han kan jo fint legge seg igjen etter at ungene er lagt, før han skal på jobb igjen..Er ikke mange timene han ser ungene sine,da..

Hvor lenge skal dere ha det slik som nå? Jeg ser for meg et forhold som ender i havari, desverre..

Skrevet

Uff, høres ut som en uholdbar situasjon i lengden..

Jobber han slik hver uke??

Å gå slik på nåler for en annen person er drepen for forhold..

Jeg hadde ikke bare vekket ham, jeg hadde tatt en alvorsprat med ham der jeg lot ham forstå hvor mye humøret hans påvirket deg

og barna..

Jeg hadde bedt ham oppsøke hjelp om han var deprimert.

om ting ikke ble bedre hadde jeg dessverre ikke kunnet leve med en slik mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...