Gå til innhold

hva hadde dere tenkt? sexvenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en mann i noen måneder nå, vi bor langt fra hverandre og er ganske tent på hverandre, han har vært helt ærlg med meg og sier han er ikke ute etter noe forhold, jeg vet om dette, han vil bare være singel og ser ut som han har bestemt seg for å leve på den måten. Han sier han vil møte meg og liker meg veldig godt, har mye respekt for meg, vil møte meg selv om vi ikke har sex, og kunne aldri tenkt å bare pule meg så stikke liksom, han vil møte meg regulært og ha sex, vi har en del fantasier sammen. Jeg sa klart jeg er ute etter noe mer egentlig, men siden jeg er så tent på ham kunne jeg tenkt å ha sex med ham og bare nyte det... Jeg sa jeg har blitt invitert på date med en fantastisk fyr, som jeg ønsker å bli bedre kjent med, og han synes det er greit liksom ( føles som han er litt sjalu da... men men) Så blir det ikke feil mot han andre fyren?? :/ Vil for all del ikke gjøre noe gale her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å la vær å tenke på denne mannen som vil ha et sånnt forhold til meg, kanskje jeg bare ender opp såret?

Skrevet

Gå på date, bli kjent med den nye, og ta et valg. Men kutt ut den du ikke velger med en gang, så er ingen skade skjedd:)

Skrevet

Tror jeg satser på daten, han er så fin, snill hyggelig og liker barn.. Mer en potensiell kjæreste type enn han andre som er kun sexy og knulle-aktuell..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...