Beklager - Dysleksi Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tvillinger på 3 år også er jeg nygravid nå. Ingen som vet det enda...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 3 barn som jeg har fått i løpet av 3 år og 9 mnd.
kj-si Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 jente 4år, tvillinger snart 3år, venter til høsten igjen
Sånn kan det gå Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 8, som jeg fikk i løpet av 14 år og 4 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Har en på 14mnd og en i magen Blir 1,5 år mellom de.
Tante Bassa Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 3 barn. To jenter som det er 22 mnd mellom, og så kom gutten nesten 17 år etter yngste jenta :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #13 Skrevet 10. mars 2010 En på 8 en på 6 en på snart 3, og en m magen
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 En på 8 en på 6 en på snart 3, og en i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå