Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Har et par spm som jeg lurer litt på.. Jeg fikk en liten jente for snart tre uker siden, har en gutt på tre(snart fire år) fra før:) Hvor lenger hadde dere blødninger etter fødselen? Og hvor lenge ventet dere før dere hadde samleie etter fødselen? Blir gla for alle svar :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Har du glemt det etter forrige fødsel? :-p Jeg brukte vel 5 uker på renselsen. Og det tok laaaang tid før det ble sex, 8-10 uker kanskje.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Jeg blødde masse i en uke etter fødsel, men da var det stopp. Hadde sex første gangen to uker etter..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Blødning i form av blod hadde jeg bare en ukes tid. Brun utflod i varierende mengde hadde jeg til 5 uker etter fødsel. Sex........ja det var det da, av ulike grunner har vi fortsatt ikke hatt det, 14 mnd siden fødsel :-O.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Vi var så kåte etter sextørke under graviditeten at vi hadde sex på barsel;) Hadde vel blødninger i en mnd tid men hadde regelmessig sex med kondom;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå