blond Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 For et program!! Hvis gutten min hadde blitt med på et slikt program ville jeg blitt så flau at jeg hadde gjemt meg bort! Hva går konkurransen ut på? Å knulle flest mulig eller ha flest mulig "samboere"? Det holdt å se en episode, er vel ikke i målgruppen heller. Stedet de er på er nydelig og jeg kunne gjerne tilbringet en ukes tid der!
yasmina Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Maa innroemme ast det har jeg ikke sett, er det et TVNorge fenomen eller kanskje TV3 ?
blond Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Det er en tv3-greie, sånt man tilfeldigvis får med seg en sen kveld man ikke får sove...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Jeg vet ikke hva det går ut på eller hva en kan oppnå med verken å vinne eller se på. Har aldri sett ett eneste program. Holder med å høre om det i radio og andre tv program.. Vi er nok ikke målgruppen nei..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Rota meg borti dette i går,,, men gud for et program da, Skjønner ikke hvordan dette kan kalles underholdning. Men smaken er som baken delt. Å heldigvis fins det fjærnkontroll.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 det er jo ren komedie... at noen vil være med på å dumme seg, så mye ut.... ??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Nå er det jo nesten rett før jeg må se en episode.. Komedie er jo alltid bra hehe.. Synes synd på dem som er med jeg, lurer på om de helt vett hva de går til? Og hva som venter dem etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå