Gå til innhold

Har dere det sånn?


Miessi

Anbefalte innlegg

Jeg opplever å være kjempe surrete. Glemmer ofte ing jeg skal gjøre, kjøpe i butikken og tilogmed dagene. Har gått rundt og tenkt en dag i forveien hver eneste dag :D Blir egentlig litt flau over meg selv når jeg oppdager at jeg har tatt helt feil. Trur faktisk at jeg lever i min egen verden for tiden. Det verste er når jeg er alene hjemme, da surrer jeg mest (føler meg som en gammel dement dame) fordi det ikke er noen her for å påminne meg på ting. Er vel i lykkerusen enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Miessi,

 

jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Er veldig surrete og glemsk, og har problemer med å konsentere meg. Det kan føre til at jeg glemmer hva vi snakker om, midt i en samtale. Syns også det er litt flaut, spesielt siden de fleste ikke aner noe om hva jeg går rundt og kjenner på (hi hi). Er også ganske svimmel iblant, og må reise meg rolig for at det ikke skal svartne.

Det er sikkert helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen jeg og. Samboeren min er litt oppgitt om dagen. Forrige dagen skulle jeg i butikken, og vi hadde akkurat snakket om at jeg ikke trengte kjøpe en spes saus som de ikke har på nærbutikken allikevel. Og hva gjør jeg? Drar avgårde til butikken jeg ikke trengte dra til, kjøper sausen, glemmer kortet til sambo, tar kun med meg mitt studentbevis....Kjipt å stå i kassa da! Samme med busskort også:-( I tillegg mister jeg alt i gulvet og søler ut teen min hele tiden - litt stressende om det skal fortsette som dette! Men heller det enn kvalme, da. Så skal kke klage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hive meg på den her jeg og.. Merker at jeg stadig "detter ut" av samtaler eller glemmer hva jeg skulle for noe eller akkurat tenkte på.. Og det er svært uvant siden jeg til vanlig har svært god hukommelse og konsentrasjon.. :( Men det er vel greit så lenge man ikke glemmer seg selv he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så bra at jeg ikke er alene om dette. Er så gla for å være surrete en kvalm, kan tenke meg at kvalmen er mye verre. Har heldigvis ikke glemt visa når jeg er å handler, men må hadde her en dag mistet den andre bilnøkkelen min, gikk rundt 2 døgn før jeg fant den i lomma til flisjakka. Trur det beste er å holde seg unna folk, så dem ikke merker hvor utrolig surrete man kan være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...