sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Er det nomalt å kunne kjenne livmoren? jeg har ikke peiling på hvordan det kjennes ut. Har prøvd å klemme litt men kjenner absolutt ingenting.
FruBoger fødeklar Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 hvor lang på vei er du? testen må utføres liggende, og du må slappe av i magen..ellers kommer muskler i veien. også spørs det kanskje litt på om du har mye eller lite på magen fra før.. jeg har litt, men kjenner nå livmoren min (kjent den en liten stund). legg deg ned,slapp av, ta å klem med tommelbredden, begynn neders i magen og klem sakte oppover.. så skal du kanskje kjenne et sted hvor det ikke er så hardt lengre... der slutter livmoren.. slik ca:P da kan du dra en måletråd og sjekke symfysemålet osv:) håper dette var til noe hjelp...
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2010 er 14+4 i dag. da får jeg prøve det og se om jeg kjenner noe denne gangen takk for hjelpen
doble<3<3 Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Takk for gode råd.. har heller ikke kjent noe egentlig.. men det er jo to der inne så burde kanskje gjøre det.. kjenner sommerfuglliknenede bevegelser av og til så kanskje jeg kan kjenne når de er der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå