Gå til innhold

Erfaring med Troll parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mtp vanntetthet og slitestyrke i forhold til Reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppas revna i sømmen i rompa etter 4 mnd bruk... Men iflg Troll må det ha vært en fabrikasjonsfeil..

Skrevet

Vi har hat Troll vinterdress m/avtagbart for som vi har brukt som høst/vår-dress. Vi er kjempefornøyde! Nå er den brukt i 3 sesonger, og begynner å bli slitt nede ved beina bare.

Har kjøpt nye vårdresser til ungene nå fra Troll. Syns de er fine, kjempesterke, og vanntette.

Skrevet

Da satser jeg på at den er bra :)

Måtte bytte inn reima vinterdressen idag pga feil, og pga det ikke fantes flere dresser igjen i hans str så ble det en troll parkdress istedet :)

Har også kjøpt en brukt troll vinterdress til neste år, så håper de er bra da =)

Skrevet

funker fint. Intet negativt å rapportere og de søte små lever i beste velgående:-)

Skrevet

Vi har kun hatt de og er kjempefornøyd. Jenta bruker nå en dress som er på slutten av sin 4. vintersesong og den er like fin!!

Skrevet

Veldig fornøyd med dressen i forhold til kvalitet. Men, syns den blir utrolig knotete med det avtagbare ullfòret, og skal derfor aldri mer ha Troll.

Skrevet

Det er jo bare å ta av foret. Så kler man på ungen/ungen kler på seg selv som vanlig...med ulldressen som siste lag før selve dressen.

Skrevet

Vi har også alltid brukt ullforet løst. Ikke noe problem. Og så lettvint å ha en løs ulldress til å ha under regntøy. Og så slippen man å tenke på innkjøp av vårdress.. :o) Og høstdress for den saks skyld.

Skrevet

Joda, men har funket dårlig i bhg. De har ofte blitt sendt ut med bare dressen, uten ullfòret. Med mye vikarer osv, så har jeg festet fòret.

Skrevet

Troll er super!

Lilleknott har nå arvet en som begge søstrene har brukt vår,høst og vinter og den er like fin!

Har en i neste str også som begge jentene har brukt og den er også like fin så kvaliteten er det ikke noe å si på:)

Ang ulldressen så pleier jeg å ha den løs under. Er jo super dress til å regulere etter hvor varmt/kaldt det er;)

Hvis de ansatte i barnehagen glemmer/ ikke gidder å ta på ulldressen under så hadde jeg sagt klart fra! Vikarer eller ei!

Mange som har dress uten for nå på våren og enda må de jo ofte ha noe under så at de ansatte ikke kler på barna ordentlig er jo en stor svakhet!

Men uansett er Troll bare super;)

Skrevet

hatt 3 - superfornøyd.

Aldri våt og like fine når sesongen er slutt!

Løp å kjøp_!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...