Gå til innhold

gravid med spiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk satt inn hormonspiral for to år siden og har alltid hatt mensen hver måned. nå har jeg ikke hatt mensen siden nyttårsaften.

 

noen som har hatt det likt?

 

hvilke årsaker kan det være til at jeg ikke får mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske vanlig å miste mensen etter hvert med hormonspiral. En av fordelene med hormonspiral.

Skrevet

Jeg hadde hatt hormonspiral i ca 1,5 år da mensen forsvant (hadde hatt den hver månde frem til da). Først trodde jeg det var en effekt av spiralen, men begynte å ane ugler i mosen da puppene begynte å bli større. Og jammen var jeg ikke gravid i 6.uke! Så jeg hadde kanskje tatt en test for sikkerthets skyld hvis jeg var deg.

Skrevet

Har du fått sjekket at spiralen ligger der den ska?

 

 

Det sjekket jeg med innvendig ul etter ca. 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...