Gå til innhold

Treff for Heimdals-damer i Trondheim


Vårill

Anbefalte innlegg

Ville bare si at jeg har satt opp treff for Heimdals-damer med termin i mars/april og mai/juni på treffsidene nå. Blir artig å se hvor mange som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg har flyttet til Heimda lfor 3mnd sider og er gravid i uke 32. Har termin 9mai. Jeg er ikke så veldig kjent i Tr.Heim og kunne godt tenkt meg å blitt med i en barselgruppe. Er det dannet gruppe og er det rom for en til? Håper på tilbakemelding:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld dere bare på på treff-siden... og møt opp på peppes på Heimdal den onsdagen. Så blir vi vel kjent :) -og så blir det kanskje en "barselgruppe" ut av det. Jeg fikk beskjed av jordmor der jeg går til kontroll at de ikke lager barselgrupper lengre, så det må vi nesten fikse sjøl. Jeg ser dette forumet som en gyllen sjanse til nettopp det.

 

Jeg skal ta en "opptelling" på hvor mange som kommer rett før treffet, og så ringe for å bestille bord til oss. Derfor er det viktig at dere skriver dere på linken på treffsiden for Trondheim.

 

Har selv har termin 4. mai, bor på Kattem, er glad i å trille turer og å skravle... Blir koselig å bli kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på saupstad helsestasjon eller?

Skal til jordmor neste uke, og hadde tenkt å spørre om svangerskapskurs og diverse.. Har fått minimalt med informasjon om sånt!

Har ei venninne som går på Strindheim, og der får de masse tilbud om ammekurs, svangerskapskurs ++

 

Kanskje vi var på samme "treff" hvis du går på saupstad.. Var en gruppe der i november eller noe sånt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Går på Supstad. Mulig vi var på samma treffet, ja... Husker datoen var 17.nov. siden det er sønnen min sin bursdag. (Vet du hvem jeg er nå kanskje? Tror jeg sa det nemlig...)

 

Føler jeg har fått veldig god hjelp og støtte på helsestasjonen, men så har jeg heller ikke ønske om svangerskapskurs og ammekurs osv. siden jeg er annengangs.

 

Men da sees vi kanskje på Heimdals-treffet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Da var vi på samme ja :)

Husker du sa at han hadde bursdag, så da vet jeg hvem du er :)

Jeg satt på enden av bordet, på samme side som deg ved jordmor!:)

 

Sees nok den 24 ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også der den 17. :-)

 

Hadde vært hyggelig med treff, må se om det passer.

 

Så oppslag på helsestasjonen om at de har "barselgrupper" 1 time hver tirsdag på den åpne barnehagen på Kolstad, kan jo håpe det er noe som fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fere som vil komme? Tar en "opptelling" på dagtid tirsdag fra linken på treffsidene for Trondheim.. og ringer og bestiller bord på Peppes.

 

Velkommen skal alle være :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...