Gå til innhold

Hva bestiller dere på mac donalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det standard: 2 happy meal med nuggets til barna. Nuggets meny til meg og chicken premiere til gubben. Aaaaaldri noe annet he he. Får vel prøve noe annet en eller annen gang kanskje he he. Godt med slik mat av og til da....

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Happy meal til søta med cheeseburger uten suragurk, pomme frites, epler/gulrøtter og juice

Gubben og jeg tar som regel Mcfeast, sjelden vi er på maccern.

Skrevet

Stor sjokolademilkshake!!! NAM!! :)

Skrevet

happy meal til barna, chicken salsa til meg, 2 stk, har som regel med vann(liker ikke brus, ja jeg vet jeg er rar....) dobbel big mac til gubben.

Skrevet

Her har vi ikke McDonalds, men Burger King. Jeg bestiller Whopper Jr Cheese, samboeren min en vanlig Whopper Cheese, og sønnen vår får nuggets eller barneburger. Han er mest opptatt av leken og juicen uansett :-)

Kan ikke huske sist vi var der da, er ikke favorittmaten .-)

Skrevet

Big Mac e.l. til sambo med Cola, mcnuggets eller Happy Meal til snuppa og Mc Nuggets til meg :) Med Cola Zero. Snuppa smaker ev. litt brus av meg, men har vi Take Away vil hun ha melk hjemme :)

Skrevet

big mac, big tasty og mc flurry med daim;)

Skrevet

medium Mc Feast meny med cola!!

Skrevet

cheddar dippen er kjempe god, men har den seff ikke her vi bor og det er dumt....rart det ikke er det sammt rundt omkring

Skrevet

Medium Mc Feast meny med cola light. Jordbærmilkshake! Namm

Skrevet

dobbel cheese plain meny med pommes frites og cola zero :)

Skrevet

Ingenting. Kanskje en softis med sjokoladesaus ... for den sausen er ganske god. Men har ikke vært der på 8-9 år, så må nok si ingenting.

Skrevet

Medium BigMac med cola til meg (avogtil Dobbel Cheeseburgermeny med cola) og stor QP med cola til mannen:)

Snuppa på 1 år får aldri McDonaldsmat.

Skrevet

Ingenting her heller. Etter at jeg jobbet der som 15åring får jeg vonde minner av frityrlukta...

Skrevet

Ingenting her heller, men deres vanlige svarte kaffe er ganske drikkbar.

Skrevet

Medium QP Meny med Cola:o)

Skrevet

Spiser meget sjelden på mc donalds. Hvis jeg skal ha junk blir det heller Burger King!

Skrevet

Samme som tanta over her, men det hender at det blir en kjapp 10-kroners cheeseburger fra mækkern en sjelden gang også. Og jordbærmilkshaken deres er digg=)

Skrevet

Det de evt har med kylling.

Skrevet

milkshake er vel omtrent det eneste jeg spiser/drikker fra det stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...