Gå til innhold

Maserier eller kynnere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva det er jeg har..

 

Siden mandag ettermiddag har jeg hatt regelmessige tak nederst i magen. Vonde menssmerter som jeg må konsentrere meg for å komme gjennom. De varer bare ca 30 sek, og kommer med 3-5 min mellomrom. Nå i dag har dette starta for ca en time siden, men er bare der når jeg sitter i ro. Er jeg oppe å går, så går det bort. Begynner å bli ganske slitsomt, og jeg føler ikke jeg får slappet av. Merker ingenting om natten...

 

Er nå 2 dager på overtid, er møkklei, og ønsker at det skal sette i gang skikkelig. I tillegg så lurer jeg på om dette hjelper på modning. Var til JM på mandag, var da delvis moden og hadde 2 cm åpning. Dette starta etter jm hadde vært inni "rufsa" og tøyd bittelitt..

 

Hvor lenge skal jeg gå med dette?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette er sikkert ikke det svaret du ønsker deg, men jeg har hatt det sånn i 14 dager... Stopper alltid når jeg er i bevegelse, med untak av i går hvor tullet fortsatte etterpå og lurte meg skikkelig :-(

Jeg er 8 dager på overtid nå.

 

Jeg er 1 gangs så mulig det er forskjell på det og flergangs når det gjelder hvor lenge vi kan gå slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...