Heffalump mamma Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Eller hva det er jeg har.. Siden mandag ettermiddag har jeg hatt regelmessige tak nederst i magen. Vonde menssmerter som jeg må konsentrere meg for å komme gjennom. De varer bare ca 30 sek, og kommer med 3-5 min mellomrom. Nå i dag har dette starta for ca en time siden, men er bare der når jeg sitter i ro. Er jeg oppe å går, så går det bort. Begynner å bli ganske slitsomt, og jeg føler ikke jeg får slappet av. Merker ingenting om natten... Er nå 2 dager på overtid, er møkklei, og ønsker at det skal sette i gang skikkelig. I tillegg så lurer jeg på om dette hjelper på modning. Var til JM på mandag, var da delvis moden og hadde 2 cm åpning. Dette starta etter jm hadde vært inni "rufsa" og tøyd bittelitt.. Hvor lenge skal jeg gå med dette?
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Huff dette er sikkert ikke det svaret du ønsker deg, men jeg har hatt det sånn i 14 dager... Stopper alltid når jeg er i bevegelse, med untak av i går hvor tullet fortsatte etterpå og lurte meg skikkelig :-( Jeg er 8 dager på overtid nå. Jeg er 1 gangs så mulig det er forskjell på det og flergangs når det gjelder hvor lenge vi kan gå slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå