Gå til innhold

Akk, ungdommens dårskap...

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis man er 23, flyttet til UK som nittenåring og nå er tilbake i Norge, og deretter uttaler at det er stas å representere UK i MGP siden det "er der jeg har tilbrakt mesteparten av mitt voksne liv" - ja, er vel selvbiografi neste. Herre, man har knapt HATT et voksent liv som 23-åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. og jeg bodde i Drøbak noen år som jentunge, er det da greit at jeg sier jeg er derfra? (Har sett om Svinesund på tv3)"si det er greit, si det er greit, pliiiis."

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan selvsagt representere Drøbak i MGP, de blir sikkert beæret til og med.

Skrevet

Men man tror gjerne det. Og blir så flau når man i ettertid skjønner at man snakket med for stor kjeft uten å være tørr bak øra, at man ikke klarer å ta det innover seg.

Har også et bidrag i denne kategorien; en stk. ungdom som velger utdanning etter hvor kjæresten bor, og som nå plutselig er heltent på en type utdanning man aldri har hørt vedkommede nevne et ord om eller ville ha forbundet med personen. Men når man har gitt sine råd, uten at det var man selv som tok emnet opp til diskusjon, så har man vel gjort sitt? Det er lov å velge feil, men det må vel være lov å si "hva var det jeg sa?" om vedkommede beklager seg over dette i ettertid?

Skrevet

Til hennes forsvar,så får man vel ofte et spesiet forhold til stedet man bodde i alderen 19-23 da mye dårskap ble unnagjort?!

Jeg stiller gladelig opp i mgp for sør-trønderlag på trøndersk ;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Jada, dere har så rett begge to, og det er skikkelig grinebitersk å påpeke sånt men min indre grinebiter ville ut til lufting. Særlig det med "mye dårskap" er jo faktisk vesentlig. Og jeg heier på dere begge i mgp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...