Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Nå har jeg gått å småblødd brunt/spotta i tre dager, kombinert med litt murr i korsryggen. Det er akkurat som om mensen ikke kommer skikkelig i gang.. Er det normalt å småblø såpass lenge hvis man er gravid? Har også stikninger i magen når jeg bøyer meg framover eller til sida.. Blir veldig glad for svar..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Har du tatt test så du vet du er gravid da? Jeg hadde en tidlig SA en gang, spotta da i dagene rundt da mensen skulle kommet. Fikk svakt positive tester. Etter noen dager begynte jeg å blø skikkelig, som en vanlig mens. Det gikk altså ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Jeg hadde brunaktig utflod i flere uker da jeg gikk gravid med den første. Begynte da jeg var i ike 5 tror jeg og sluttet ikke før i uke 8-9. Mensmurringer hele veien, stikkninger og andre småplager. Dette er visst ganske normalt. Jeg ble usikker selv og tok en ul i 6. uke. Alt var såre vel. Så svaret er vel at det er like normalt som unormalt.
Lemonia Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Jeg spottet daglig hele første trimester, så det trenger heldigvis ikke bety at man ikke er gravid eller at noe er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå