Gå til innhold

kvalm...


Nytthåp2012

Anbefalte innlegg

Da kom kvalmen som jeg hadde håpet å slippe. Kom som kastet på meg i går og har vært stort sett kvalm siden det. Veldig slitsomt. Prøver å fungere som normalt på jobben sånn at ikke folk skal skjønne at jeg er gravid, men det er ikke veldig lett. Håper det går fort over. Noen andre her som er veldig kvalme hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært så heldig at jeg har sluppet kvalmen de to første gangene jeg var gravid. Så jeg trur jaggumeg at kvalmen kommer nu, men håper så at æ ikke blir. Blir litt kvalm av å spise sjokolade, så jeg trur jeg skal kutte det ut, men må først finne en "erstatter" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig at jeg har sluppet kvalmen de to første gangene jeg var gravid. Så jeg trur jaggumeg at kvalmen kommer nu, men håper så at æ ikke blir. Blir litt kvalm av å spise sjokolade, så jeg trur jeg skal kutte det ut, men må først finne en "erstatter" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja - jeg er kvaaaalm.... :(

 

Synes som regel det hjelper å spise noe lite, men er blitt veldig kresen på hva jeg vil ha; kun èn ting som frister av gangen, mens bare tanken på alt annet får meg til å brekke meg til den store gullmedaljen.... Akkurat nå er snille kjæresten ute og raider bensinstasjoner på jakt etter Marie-kjeks til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Jeg er i uke 6 å er kvalm dagen lang.. Er veldig sltsomt, spesielt med to små barn i tillegg. I dag hadde jeg ett mål å det var å levere i bhg, å då er jeg helt utslitt etterpå. Har sydd å prøver å ligge mest mulig i ro nå.. Det verste er at jeg nesten ikkje klarer å glede meg over graviditeten, er bare så fokusert på å ikkje spy.. Men men ikkje så mye å gjøre med dette, må bare vente til uke 12-13-14 då begynner det å gå over..

Tenkte om eg skulle prøve akupunktur eller noe, noen som har prøvd d?

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har enda ikke kommet og er heller ikke velkommen. Men det som plager meg mest er at jeg er kjempe trøtt og har to store ømme bryster som er i veien hele tiden. Akkurat nu så skulle jeg ønsket at jeg hadde et par str mindre bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, god bedring :-)

kjenner meg igjen i det Miessi, puppene har virkelig skutt fart og vokst! Bare det å ta av seg bh om kvelden er forderdelig vondt da de skal være "løs". håper det gir seg tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er utrolig kvalm, særlig om morgenen fram til 11 tida, og så igjen i 18 tida til jeg legger meg. Heldigvis er jeg i fin form på jobb, så ingen der som har merket noe enda. Men, så lenge jeg slipper oppkast denne gangen er det greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forferdelig å ta av bh'en, man må holde puppene oppe for at det ikke skal gjøre ondt . Det verste er å ligge i senga, da må jeg ha støtte under puppene for at det ikke skal være ubehagelig å ligge. I tillegg til alt det her så må man komme seg til butikken å kjøpe nye mye større bh. Føler meg som en puppemodell :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært små kvalm en stund, men i går måtte jeg gå av bussen på en holdeplass langt fra hjemme for å kaste opp. Så jeg har vært litt kvalm etter det. merket at jeg måtte stå opp for å spise i dag ellers hadde jeg blitt veldig uvel. men det er vanskelig å finne noe jeg har lyst på til mat. blir litt kvalm av enkelte lukter.

 

Svangerskap er ingen sykdom, sies det. men det er det det føles som når man går konstant å er uvel, vondt i hue osv... mend et varer forhåpentligvis ikke så lenge. Og noe vakkert får vi ut av det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+3 i dag, og i dag har jeg vært sjikkelig kvaaalm..men d kommer som hevet på meg,så går d over igjen..men overlever dette:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt det samme her. Er kvalm somregel hele dagene, er ikke sånn veldig kvalm, slik jeg kaster opp, men bare sånn småkvalm og kjenner ubehag. IKKE kjekt forde om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...