Gå til innhold

Puster " dårlig " om natten


judianna

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg slitt med at jeg våkner opp av som om det kommer opp sure oppstøt som gjør at jeg mister pusten i et sekund eller to ,det er fryktelig ubehagelig ! Jeg er flink å spiser ikke noe tungt om kvelden eller rett før jeg legger meg , men det er nesten sånn at jeg gruer meg litt å legge meg noen ganger for det er så ubehagelig :-( . Skjer stort sett bare første timene etter jeg har lagt meg . Noen som har det på samme måten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er samme her. Men har lagt ein del puter under madrassa slik at eg ligger litt høgt med ovekroppen, hjelper ein del det. Så tar eg gaviscon rett før eg legg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det samme som snuppe 72, har lagt noen ekstra puter under rygg og hode slik at jeg ligger høyere med overkroppen. Fikk nettopp tips om å spise "lovehearts" hehe,skulle visst hjelpe mot sure oppstøt,men har ikke selv prøvd dette.

 

Ellers så vil jeg anbefale å spise veldig"mild" mat og spise ofte og regelmessig. Legen sa til meg at jeg måtte unngå all "småspising"

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte, idet jeg holder på å sovne kan jeg våkne igjen av at jeg gulper i munnen og må holde igjen for at det ikke skal komme ut.. Det er kjempeplagsomt og ødelegger for nattesøvnen. Gruer meg til å legge meg av og til pga dette.

Gleder meg til å få magen min for meg selv igjen snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...