prekæs Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 ..at tre dager med mildvær gjør det enkelt å GÅ tur til favorittstedet oppe i skauen. Varmt: JA, Blid unge: DEFINITIVT. Men over en halv meter snø og ingen som har gått opp stien før deg vil høyst sannsynlig gi kroppen en utfordring den sjelden har vært utsatt for, spesielt siden ungen heller ikke klarte å gå oppe på skaren. Tro det aldri, men prøv gjerne og kjenn at du har kropp. Utslitt og snudde halveis
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hehe, det er null hold i snøen, ja, godt gjort å komme halvveis. Jeg hadde nærkontakt m elementene i ei smal skiløype i helga - løypa var jo fast, men da jeg prøvde å bremse litt nedover skar skia ut og så rett ned - det er ingen hold. Jeg ble liggende med skiene høyere enn kroppen og hodet lavest, og må ha sett ut som en fjernsynsteateroppsetning av Dinosaurens Død, siden det ikke nytta å sette stavene ned for å kare seg opp igjen heller. Vurderte faktisk å bare bli liggende til sommeren.. Men det går rett vei, Prekæs, og om du tar askeskuffen med deg på tur kommer du kanskje litt lenger hver dag!
prekæs Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2010 Uff. Det er sjelden jeg har katastrofetanker, men på ett tidspunkt fikk jeg det. Det var da jeg så for meg at jeg ble liggenes igjen med en redd fireåring som ikke fikk kontakt med mamma, langt uti en skau. Gammel, vet du. Askeskuffen, ja. Var på vei ut med den men konkluderte med at sol og hvit snø fremdeles er ganske pent. Siden det tiner har stien ut fra huset tross alt blitt bredere, i hvertfall til snøen detter ned fra taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå