Gå til innhold

Blir så frustrert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å klage el noe sånt men jeg må bare få det ut en plass.

Jeg begynner å bli helt gal. Veit det at det sikkert er sånn som følger med graviditeten. Men jeg orker absolutt ingenting. Jeg ligger bare hele dagen på sofaen foran tven. Sover dårlig pågrunn av magesmerter. Uansett hvordan jeg ligger gjør det omtrent vondt. Kroppen er ikke med i det hele. Matlysten min er helt på bånn, er ingenting som frister. Og selvfølgelig er kvalmen her fortsatt. Håpte på at den skulle gå vekk etter 12 uker men er vel lov å drømme. Nå er jeg 14+4 og kvalmen er på fult tilbake. :(

Nå føler jeg meg bare helt utbrent og får så dårlig samvittighet fordi jeg ikke orker å gjøre noe hjemme. Mye som skulle blitt gjort for å si det sånn.

Når i svangerskapet begynte dere å føle dere bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Selvfølgelig blir man frustrert og det er full forståelig. Jeg hadde ingen energi forrige svangerskap, og holdt på å gå på veggen. Problemet er at kroppen ikke orker noe, men hodet kjeder seg og registrerer alt som "skulle vært gjort".TV er redningen en stund, men gud bedre så lite interessant som går det etter hvert.

Har du noen venner som samler på serier på DVD? Lån deg noen, eller lån på bibliotek. Mye bedre å se noe med handlign og kontinuitet/fremgang enn zapping mellom kanalene. O husarbeidet må bare overlats til noen andre. Prioriter det viktigste, og så får resten være til senere.

Denne gangen var jeg forresten en del kvalm, og det ga seg rundt uke 15.

Lykke til

Skrevet

heia:)

er jo greit å få ut litt frustrasjon:)

jeg var slik jeg også, var bare sliten hele tida...

men det kommer seg etterhvert skal du se:)

jeg er nå 22+3 uker å kastaopp imorrest, men det går lengre å lengre tid for hver gang, kan være litt kvalm men ikke noe som gjør så mye:)

jeg har orket mere i det siste men nå må jeg passe på pga at jeg har fått bekkenløsning.. så er da noen plager...hehe men trøst deg med at det vil bli bedre=0)

Skrevet

takk for svar=)

ja må si det som går på tv nå til dags er ikke noe å skryte av.

Men venna mine bor desverre ikke her så bor litt langt hjemmene i fra så føler meg litt ensom her borte. Har jo fam her i nærhetene men de har ikke så mange spennende dvd'er:P

Men har jo en hund som underholder meg litt for mye, heheh..

Må si at jeg har ikke pleid å vært så kvalm som jeg er nå i dag, har allerde kastet opp 2 ganger og er fortsatt maks kvalm :S

Men uff høres ikke noe godt ut med bekkenløsning..

Får håpe det ikke blir værre for deg ihvertfall

Lykke til dere alle =)

Skrevet

Jeg har det likedann, men her er det samboeren min, ikke jeg som blir frustrert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...