Gå til innhold

Hva skal jeg underholde 6mnd-ingen min med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Piraten er sinna og sur om dagen. Hun skriker bare jeg går utav rommet. Det er ikke vondt/sulten-gråt, men kjedsomhetshyling tror jeg..

Hun spiser bra, både grøt og melk, det er mulig det er tenner på gang, men hun sover greit, så jeg vet liksom ikke helt hva som plager henne.

Hun er stort sett blid og fornøyd når vi er på barselstreff og andre sosiale ting, så jeg lurer på om hun kjeder seg. og det har jeg jo full forståelse for.

Vi bruker dagen på trilling, soving, spising, lek, lesing, synging, rulling, hopping og ren og skjær underholdning med kiling og tøys.

Men det er jo begrensa hvor mange timer vi orker å holde på sånn..

Noen som har forslag til ting jeg kan underholde henne med?

Før var hun flink til å ligge på matta si og pusle med lekene sine og det gjør hun også lenge om gang på morgenen, men når formiddagen kommer og resten av dagen har hun null tålmodighet og er suris til gangs. Hun sover mye, så jeg tror ikke hun er spesielt sliten heller.

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjent fenomen, det der. Ikke lenge av gangen vesla her gidder å ligge alene på gulvet.

Vi gjør det som du beskriver, og i tillegg så kan jeg f.eks. sitte ved siden av henne på gulvet mens hun leker med lekene sine. Hun sitter også litt i vippestol og kikker på meg hvis jeg holder på på kjøkkenet, eller hun ligger på gulvet under tørkestativet mens jeg henger opp klær, etc.. Hun er med der ting skjer, med andre ord.

Ellers så kan jeg ta henne med meg i bæreselen på butikken, f.eks. Hun vrir nesten hodet av nakken for å få med seg alt rundt seg.

Babyer er sosiale og vil ha med seg det som skjer. :o)

Skrevet

kanskje det er det hun har skjønt ja, at det er mye mer moro å være med meg når jeg tusler omkring i stedet for å ligge på stedet hvil på gulvet eller i vippestolen ja..

jaja, da får jeg begynne å ha henne i sæla da.

Takk for tips, skal prøves ut så fort grinebitern våkner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...