Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Leste det innlegget om mannen som ble sagt opp i jobben sin pga en dom han fikk når han hadde sex med ei jente som løy om alder. Han var 18, hun var 14. Ergo var det utuktig omgang med mindreåring.... dette fikk meg til å tenke over jentegjengen som er like gammel som min lillebror. Han er 4 år yngre enn meg, så når jeg var 18, var hans skolevenninner 14. Og tro meg, mange av disse jentene kledde seg, tedde seg og utga seg for å være 16 år eller mer i festlige lag for å innsmigre seg hos eldre gutter. En klarte å lure en kamerat av min samboer til å tro at hun var 18 når hun var 15, og de hadde nesten sex. Han oppdaget heldigvis alderen hennes før det skjedde noe, og var forferdet! I hans øyne er det direkte kvamlt å ha sex med noen som går på ungdomsskolen! Vidregående hadde han jo et litt anet syn på, siden han var knappe 20 år når dette skjedde, men ungdomsskolen, det sammenlignet han med barn. Er dama under 16 år, er det som å ha sex med en jentunge var hans mantra. Men tenk om han ikke hadde funnet ut dette? Tenk om han hadde hatt sex med denne jenta? DA hadde han jo hatt sex med ei jente under den seksuelle lavalder i den nette alder av 20 år!! Jeg blir dårlig av slike hendelser, og jeg tenker med gru hvordan dette kan ødelegge livet for de som blir lurt av ungjenter, og gutter også for den saks skyld. Dagens unge jenter (og gutter, emn jenter er ekstreme) ønsker å bli annsett som eldre enn det de er. De kler seg som voksne før de begynner på ungdomsskolen, de fester som russ før de begynner på vidregående, og de har et syn på sex som minner om en prostituert... Jeg er ikke gamle dama sjøl, er 24 år bare, men ser at verden har forandret seg dramatisk de siste årene! Når ejg gikk på ungdomsskolen, var det å kline med gutta MER ENN NOK, og var du så dum at du hadde sex med eldre gutter, da ble du sett stygt på, for det hadde ikke noe for seg når vi var så unge! Sex var forbeholdt de som var i langvarige forhold eller de som gikk på vidregående var vår tenkegang, klining og roting var nok for oss "småjentene". Vi ville bli annsett som voksne vi også selvsagt, men ikke pga sex! Så alle jentemammaer her inne, kan vi inngå en pakt om å prøve så hardt vi kan å rettlede døtrene våre til å ta mer fonuftige valg når de blir ungdommer? Jeg vet at man ikke kan bestemme hva barnet gjør til enhver tid, men jeg håper at dagens tendenser vil endre seg, for snart er det allmennt godkjent at småjenter går kledd som prostituerte, og debuterer med voksne menn før de såvidt har fått kjønnhår:/
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Mm, kjempefælt. Stakkars mannfolk som forventes å tenke med det store hodet. DET er jo mye å forvente....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 jamen kjære dere da! Hvis ei jente som ser mye eldre ut enn 15 kommer og sier hun er 17-18 år til en gutt på 19-20, hvorfor skulle han mistro henne? Hvordan kan HAN vite at jenta lurer ham? Er det slik at man må sjekke ID til enhver jente som kommer bort å legger ann på en fordi det er jenter som prøver å lure til seg eldre gutter?? Jeg mener det er like mye jentenes feil som guttenes. Selvsagt ville det beste vært om man ike hadde casual sex, men unge mennesker har nå engang det, og det blir det vanskelig for guttene å vite om jenta som står foran ham er 17 eller 15 når hun utgir seg for å være 17, ser ut som 17 og ter seg som hun er 17 når hun egentlig er 15! Jeg mener det er noe logisk i det HI sier, man må få jenter til å tenke litt over hva de gjør. De ødelegger for seg selv, og potensielt for gutten hvis dette skjer! Og dette handler jo tydeligvis ikke om VOKSNE menn, men gutter i slitten av tenårene, og det er to VIDT forskjellige ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå