Piipii Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Mannen min har klart å putte Iphonen sin i vaskemaskinen, helt utrolig men men. Tror dere den er helt ødelagt? Han har lagt den på radiatoren og ikke skrudd den på, tenkte å la den ligge der et døgn. Noen som vet om dette er noe man kan få igjen på forsikringen eks? Tenkte innboforsikringen!
Gjest irismor Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Han får ikke fem øre igjen på forsikringen så lenge den er vannskadet. Vasket en gang en ericson og plukket den fra hverandre og lot den ligge et døgn virket bra etterpå. Men et par år senere gikk det en sonyericson i vaskemaskinen. Fikk samme behandling men den overlevde ikke.
Piipii Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2010 vet man ikke får igjen på forsikringen til tlf, men tenkte på innboforsikringen. Det som er dumt med Iphonen er jo at man ikek kan dele den opp, så den må bare i sin helhet ligge å tørke på gulvet
Honningmelon Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hadde ikke hatt så veldig stort håp for å si det sånn.
Gjest irismor Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Får nok ikke noe igjen på innboforsikringen heller, men ta en tlf til forsikringsselskapet. Men det spørs jo hvor mye egenandelen kommer på da. Uansett lykke til :-)
Neijasså... Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Eneste mulighet til å få igjen noe på forsikring her her vel om han tegnet uhellsforsikring/"idiot-forsikring" da han kjøpte den (den som dekker f.eks. når barn stapper skiver med syltetøy i dvd-spilleren o.l). Et tilfelle som dette er vel et av de få der en slik forsikring vil lønne seg.
Mom2Two Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Umm, nei tror ikke man får igjen noe på noen forsikring om man vasker telefonen i vaskemaskinen. Og ikke for å være pessimist, men tror nok ikke den kommer til å overleve heller. Surt, men sant. Lønner seg å sjekke lommer osv. før man putte klærne i maskina! Jeg finner stadig alt mulig rart i mannens lommer: penger, kredittkort, inngangskort, nøkler, teposer...you name it....
Zitro Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Ikke la den ligge! Da har vannet ingen vei ut av tlf, sett den på høykant slik at vannet kan "renne" ut gjennom der man lader den... Og jeg hadde latt den ligge flere dager før jeg hadde forsøkt meg på å skru den på. Apple lager holdbare produkter, men akuratt en full runde i vaskemaskin med såpe og skyllemiddel er dem nok ikke beregnet til :-) Men du kan jo håpe :-)
Piipii Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2010 Heldigvis får han igjen på innboforsikringen, men alikevl en egenandel på 3000, men er ihvertfall en liten trøst uansett:) Den står til tørk nå, og der skal den stå ihvertfall til i morgen så får vi se..... Ja det er utrolig surt, og han det som er trist er at han ALLTID tømmer lommene når han vasker klær. ( det er han som vasker klær her i huset) På alle de 10 årene vi har vært sammen har han kanskje bare hat 2-3 uhell:( Så nå syns jeg sikkelig synd på mannen min, utrolig dumt det her ja:( Og det værste er at den er helt ny:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå