Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Noen som har noen gode ideer til litt mer spennende matpakker som allikevel ikke er så avansert at det tar veldig lang tid å forberede? Og til dere som bruker fiskepudding / fiskekaker på skivene på matpakken, steker dere dette om morgenen? Eller kan jeg fryse de ferdig stekt og legge de rett i matboksen fra fryseren?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg spiser helst fiskepuddingen ustekt jeg..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Er de gode da? Jeg liker ikke fiskepudding selv men det høres bedre ut med stekt enn ikke stekt... Men dersom det er like godt uten å stekes så er det jo også mer lettvint...;-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Fiskekaker kan du gjerne bare tine fra frysen. Ta de opp kvelden i forveien. Fiskepuddingen bruker du gjerne ustekt, kan stekes kvelden før eller fryses slik som fiskekaker. Ungene her liker det best ustekt i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Det her pakket jeg til mine barn i dag. Kanskje ikke så spennende, men ser da ikke så verst ut: ' Jeg har "matkoffert" i metall med en liten innvendig boks. 1 brødskive med baconost på tube i stedet for smør. Et salatblad. 2 skiver kokt skinke, 2 skiver agurk og litt paprika. 1 brødskive med litt sennep i stedet for smør. 4 skiver mager Falinkorv 1 knekkebrød med kaviar 1 rundt kenkkebrød med smør, gulost og paprika 1 helt egg I den lille boksen hadde jeg en delt kiwi, noen druer og et par knaskerøtter. I tillegg får de med 2 frukt, i dag appelsin og eple. Dette rekker til frokost, lunsj og fruktmåltidet. (mine spiser mye når de er i barnehagen)
petite fleur Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Liker også fiskepuddingen best når den ikke er stekt :-) Andre forslag: Pizzasnurrer Lefse med smøreost og spekeskinke/ laks Pastasalat med skinke/ reker/ paprika, purra, agurk. Oppskåret pølse, kjøttkaker, medisterkake. Vårrull Fruktsalat Matmuffins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå