JuniAnkerHansen Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg er nå i uke 30 og har vært i kjempefin form hele tiden (bortsett fra kvalmen de 12 første ukene). Hatt masse overskudd og ikke hatt det minste tvil om at jeg skal klare å holde meg i aktivitet og jobb helt frem til permisjonen starter. Stortrives på jobben min også, så jeg har virkelig lyst til å jobbe lengst mulig. Så for et par uker siden fikk jeg en skikkelig forkjølelse, og den har ikke gått over ennå.... Blir jo aldri frisk! Går og er slapp, snørrete og tungpustet hele tiden. Har gått på jobb hele tiden, men for to dager siden var jeg i så dårlig form at jeg måtte bli hjemme. Nå har plutselig kvalmen begynt å komme tilbake, og jeg orker ikke stå/gå lenge av gangen da jeg blir tungpustet og svimmel, kan plutselig "visne" bort i beina og blir helt "kald" i hodet og nedover i kroppen på en måte..... Og energien er plutselig helt borte, jeg har NULL overskudd! Herlighet, det er helt merkelig syntes jeg at man kan gå fra å være i så fin form til så dårlig i løpet av et par ukers tid! Flere som har opplevd dette eller?
lykkelig familie på 4:) Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Er i uke 29 og ble selv skikkelig forkjøla for snart 4 uker siden. Ble liggende i 2 uker, og nå etter snart 2 nye uker er jeg enda snørrete, tett, slapp og blir fort anpusten. Hva det er som henger i vet jeg ikke, men begynner å bli skikkelig lei. Har også som du vært i kjempeform hele svangerskapet. Så håper formen kommer seg snart og ikke blir verre som i ditt tilfelle. Ønsker deg riktig god bedring.
saa09 Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Er som jeg skulle skrevet dette selv! Føler meg i skikkelig dårlig form om dagen, men det er litt annenhver dag også. Skikkelig slitsomt!
ida87_thea_andrine Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Her kan jeg også melde meg på!!! Jeg er 31 uker idag og jeg har jobbet frem til nå, superform bortsett fra litt bekkenløsning, men utenom det har jeg hatt kjempe mye energi osv.... helt til en ukes tid siden... da er det å sove midt på dagen, sove i maaange timer på natten... (så sant jeg ikke våkner for å tisse) på jobben er jeg kjempe sliten og jeg orker ikke å gjøre så mye hjemme lenger heller... Hørte om at dette kom til å skje, men trodde ikke det kom til å bli så ille da!!!! hehe Litt syting og klaging fra min side=) Ny dag, Nye muligheter=)=)
Bride09 Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Gdt å høre det at vi er flere..Jeg er også i uke 30 og måtte dra hjem fra jobb i dag, er bare ikke helt i form. Slapp og trøtt, svimmel og uggen på en rar måte. Har vært i topp form hele tiden! (bortsett fra kvalm i 1.trim.) Håper dette går fort over..
FrkVips Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Rart å lese denne tråden. Jeg har også vært i kjempeform, hatt masse energi og overskudd, helt til jeg nå er i uke 30 og plutselig er blitt så sliten, så sliten. Jobber fremdeles 100%, men etter jobb er det ikke mye ork til så mye annet gitt. Her om dagen måtte jeg bare gå hjem for å sove. Var så slapp og sliten, uggen og kvalm. Men i dag er jeg heldigvis litt bedre. Godt å høre at man ikke er alene ... )
Trulle med tulle og spire Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Hmm, samme har skjedd her også. Plutselig var all energien borte, og ble også forkjølet. Varte vel et par uker, men syns ikke energien kom tilbake. Jeg spurte jm om det på kontroll, og hun mente det var normalt og skjedde med mange. Var ikke helt fornøyd med det svaret så stakk bare innom fastlegen og tok en blodprøve, og viste seg da at jeg hadde veldig lavt jernlager. Så nå har jeg begynt på tilskudd og energien er på vei opp igjen. Ikke at det gjelder alle helt sikkert, men kanskje for noen? Er hvertfall glad jeg sjekket, godt med alt som kan gjøres noe med Er jo uansett ikke lenge igjen på oss. Er 30 uker selv i dag, syns tiden går så fort. Nå gleder jeg meg sånn til mai!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå