Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det ikke slik at man kunne faa gratis bleiebøtte et eller annet sted?

huff, hadde glemt vi trengte en slik jeg..

noen som vet hvor man kan hente en saann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet man kan hente på babyproffen iallefall...

Vil ikke ha en sånn jeg. Har hørt at de lukter skikkelig!! Jeg legger heller bleia i hundepose jeg å tar den ut i søpla med en gang!! Fikk et tips om det her inne for en stund siden :-)

Skrevet

På www.barnashus.no kan du bestille de. Reflex sine sider tror jeg også.

Tror de er kjekt å ha jeg. Tror ikke man har tid å gå ut med hver bleie den første tiden.

De er jo gratis så er vel også hvert ett forsøk ikke sant!?

Skrevet

Du trenger faktisk ikke en sånn. En av mange unyttige ting man tror man MÅ ha. Vi bruker en helt vanlig avfallsbøtte med tettsittende lokk på badet som vi tømmer når den blir full. Lukter ikke noe som helst. Greit nok at bøtta er gratis, men posene man kaster bleiene i er jo fryktelig dyre. Har en bleiebøtte stående som vi knapt nok har brukt til de to vi har fra før. Nå står den bare i veien og vi kommer ikke til å bruke den nå til nr.3.

Skrevet

Vi har ikke brukt vår.. Den lukter ikke(!), men det er like enkelt å putte i en papirpose og at mannen tar med ut når han drar på jobb hver morgen:-)

Men det er refleks som har de gratis iallefall:-)

Skrevet

ok, takk for svar:) naa er den bestilt:) en ting mindre aa huske paa:)

Skrevet

Jeg syns det var veldig greit med bleiebøtte, men kun til tissebleiene! ;) Bæsjebleiene ryker ut med det samme uansett!

Denne gangen har vi varmekabler i gulvet, så burde kanskje tenke på noe å ha under bøtta..

Skrevet

Vi har bleiebøtta fra reflex/ barnas hus. Det har jammen vært noe av det smarteste vi har skaffa oss. Hvis du dytter bleia godt nedi og lukker lokket, så holder den seg fint. (Vi har ikke varmekabler på gulvet da... men en venninne av meg som har det, festet et gryteunderlag under bøtta -smart!)

Skrevet

Vi har den frå barnas hus/reflex. synst den funkar veldig bra, luktar ikkje noko... :-) og vi tømmer den ikkje så alt for ofte...

Skrevet

Den fra Reflex får jeg ikke til å lukte uansett hva jeg putter nedi eller hvor lenge den står... med varmekabler.. er ikke så flink til å tømme vi.

Derfor bruker vi poser, lettere å bare dra med seg den ut, enn å begynne å tømme bleiebøtte;-)

Skrevet

Det er meninga at en skal kjøpe dyre Refill-poser på Reflex til den bøtta. De er muligens ekstra gode. Men går vel også an å bruke hundeposer, brødposer eller lignende.

Skrevet

Ja, de prøvde å prakke på meg refill da jeg var og hentet gratisbøtta mi, men jeg sa at jeg ville prøve den ut før jeg kjøpte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...