Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg studerer på universitetet, og i høst fikk jeg et tilbud om å gå på en behandling for studenter med angst, jeg slet med angst men ikke i en så alvorlig grad at jeg ikke klarte å gå på skolen, fungere normalt osv. Behandlingen var også en del av forskningsprosjekt av universitetet og helse-bergen. Jeg ble mye værre av behandlingen, i løpet av de 10 ukene kunne jeg ikke komme på skolen, angsten forværret seg mye værre, jeg gikk til legen fikk sykemelding til eksamen. Nå har jeg 5 eksamen ca å ta til våren, og jeg føler at de 10 ukene har ødelagt mye for meg og studiet, jeg henger sånn etter og måtte ta tak i angst problemene på egenhånd etter behandlingen og sa klart fra jeg ikke var fornøyd. Jeg er konstant stresset, jeg VET jeg ikke kommer til å klare dette året, pga henger så mye etter.. Hva kan jeg gjøre? Jeg tok lån også fra lånekassen, og nå vil jeg sitte igjen med gjeld pg må betale tilbake stipendet om jeg ikke består på eksamener ? Kan jeg da kreve noe fra universitetet for å den tapte tiden eller skaden som ble skjedd under behandlingstiden? hilsen en fortvilet student.
Gjest ->>- Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Høyst usannsynlig. Du kan derimot ta kontakt med pasientombudet og få en vurdering av behandlingen du har mottatt. Du finner kontaktinfo på pasientombudet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå