Piipii Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Vi skal ha to barnebursdager i helgen, familie på lørdag og barnehagen på søndag. Jeg lurer litt på hva vi skal servere i disse to bursdagene. Altså hva slags mat, kaker ol. Så håper på litt hjelp fra dere:)
lille sprelle Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Vi kjører samme opplegg. Blir sjokoladekake og boller for barna og det samme for de voksne med tillegg av marsipankake. Mat for barna blir pølser. Når det gjelder de voksne er jeg litt usikker. Pølser er også der et alternativ hehe - men jeg tror nesten det blir fiskeskuppe m/brød til. Må jo ha noe snuppa liker! (her er det 2-årsbursdag, så det blir en del voksne også i "barneselskapet")
melkekua™ Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Barnetapas :-) Kaker: Sjokoladekake Muffins Marsipankake Gulrotkake/eplekake som ekstra kake til voksenselskap
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Vi feirer 2 årsdag i helga, men kun da voksenselskap, kommer noen barn:) Kaker: Gulrotkake Ostekake Romkake Prinsessekake Muffins Sjokoladekake Kanskje jeg baker noen boller=) Litt senere på dagen blir det pølser med brød:)
Piipii Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2010 Bruker igen å ha varmmat i familiebursdagen?
melkekua™ Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Vi har aldri hatt varmmat i voksenselskapene vi har hatt, men har vurdert det. Hvis det blir aktuelt kommer kakebordet til å bli krympet litt.
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Den ultimate bursdagsmenyen ligger på anonym. Om du er spinn hakke gal, vel å merke. Vi andre går for pølser, pizza eller taco, og muffins+bløtkake til barnebursdag, en fire-fem andre kaker til familien (de som kommer baker med seg, vi baker et par sjøl).
tante grusom master of law Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Hehe. Ja den anonyme der var jaggu meg ikke riktig navla.
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 I barnebursdag har vi hatt både pannekaker og pølser. Begge deler populært! Kaker er det: Sjokoladekake, muffins, gele og bursdagskake. I voksenselskapet dagen etter er det rester av gårsdagen og en kake bakt av svigermor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå