3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 I ettermiddag skal jeg settes igang...6 dager før termin. Det er så deilig å tenke på at snart er kroppen min igjen og at nå nærmer det seg at vi får se hvordan den lille krabaten i magen er:-). Men hjelpe meg så utrolig skummelt dette er....nesten like greit at fødselssmertene kommer kastet på deg...nå må jeg liksom planlegge som bare det...dusj, frisering av legger og..og.. sove mest mulig...det er en prestasjon i seg selv å prøve å sove når jeg vet hva som snart skal skje...hmmm jaja holder motet oppe og tenker "snart ferdig:-)" Lykke til alle andre som skal føde i dag eller i nær fremtid:-)!!!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Husk å spise også da:-)) Lykke til !
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2010 Tusen takk alle sammen:-), nå har jeg sovet noen timer og spist litt mat:-). Venter på skolebarna så vi får unna lekser, pakking og middag, så blir det kjøring til sykehuset... Kribbler i magen og kjenner jeg er litt "høy", håper dette går fort og greit.-)!
rsst Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 lykke, lykke til håper det går så det suser!!! Må få høre hvordan det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå