Gjest Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Ingen! Her bruker vi bare vanlig glass/kopp. Frøkna har aldri tatt verken flaske eller tutkopp (",)
It's all about me Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Bambino. Den billigste, enkleste å renkjøre, den tetteste og den eneste mine barn har villet bruke. Kjøpes på bl.a. Mega.
ifie Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Avent. Har prøvd et par andre, men storebror ville ikke drikke av de. Mulig de er bedre nå, for det er to år siden storebror brukte tutkopper
Style_hunter Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Den eneste som funker her er den fra NUK som kom best ut i test for en liten stund siden. Tror den heter Learners Bottle.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Bruker glass hjemme. Men som flaske i bhg har hun MAM sin tutekopp. Funker fint den! Avent sin feks skjønner hun ingenting av hvis ventilen er i, da tror hun det er tomt. Men hun har aldri brukt tutekopp heller da....
Tante Gustava Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Signerer Style_hunter. Absolutt den beste tutkoppen etter vår erfaring.
frk Nilsen Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har brukt glass og vanlig kopp i over 30 år nå :-P Men når pode brukte tutekopp så var det avent sin som var best. Han bruker den fortsatt til vannflaske om natten, så slipper vi å tørke opp vannsøl i senga hver morgen.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Matilde ville kun ha ikea sin, den som kommer i ett sett med bolle og kopp og smekke.
wirre;o) Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Kjøpte løse tutter tilhørende avent-flaskene. Myke! Og begynner uten "ventilen". Har funket med begge mine små. Billig er det også.
MammanTilEmma❤ Skrevet 10. mars 2010 #13 Skrevet 10. mars 2010 bruker både avnet og mam sin;) men uten ventilen da.. for det sjønner hun ikke enda:)
LadyLuck & Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 avent.. begynner først med den gummi tingen som gjør at de ikke kan grise. Etter en stund fjerner jeg den, og da begynner vi rolig over til vanlig kopp (hvertfall det vi gjorde med eldste og prøver på mini)
LadyLuck & Skrevet 10. mars 2010 #15 Skrevet 10. mars 2010 altså tute del på flaska istede for flaske smokk
Trollemor75 Skrevet 10. mars 2010 #16 Skrevet 10. mars 2010 Nuby drikkekoppen. Den kom som nr 2 i testen der NUK kom først. NUK slo ikke helt gjennom her. Gutten begynte med kopp rundt 6 mndr, og Nuby var den som var enklest å mestre. Det som er ekstra kjekt med Nuby er at det er få deler å vaske. Også bruker vi Take & Toss kopper av First Years kjøpt i Amerika. Man bruker de til de er slitte og deretter hiver de i resirkulering. Enkle og greie, funker best for melk og Biola. Bare 2 deler å vaske. :-)
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #17 Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker også mam sin, men den beste til de minste er den fra tupperware. Helt fantastisk kopp med myk tut og 2 deler. Virkelig verdt å prøve.
mairaa Skrevet 10. mars 2010 #18 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Jg anbefaler Tuppercare drikkekopp fra Tupperware. Kjempe bra!
♥ McQueen♥ Skrevet 10. mars 2010 #19 Skrevet 10. mars 2010 Enig m mairaa Helt fantastisk. Fått bhg jeg jobber i til å kjøpe inn disse også. Alle er storfornøyd!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 10. mars 2010 #20 Skrevet 10. mars 2010 Vi begynte med Born Free (kjøpt gjennom nettbutikk i Danmark). Samme serie som tåteflaskene de har på babyshop. Der var tuten av gummi, og det kom vann så fort han sugde. Avent skjønte han ikke da, men nå funker de også. Men bør vel begynne med vanlig kopp snart vel... 10.5 mnd gammel..
lille sprelle Skrevet 10. mars 2010 #21 Skrevet 10. mars 2010 Er mest fornøyd med avent. Det er greit nok, som noen skriver, å bruke glass/kopp ved bordet og om dagen, men om natta har jeg enda ikke klart å finne en vettug vannflaske som er tett, som vi kan ha i senga. Da duger avent-koppene!
erteposen + 4 Skrevet 10. mars 2010 #22 Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker også bambino, og ikke minst at det bare er to deler!!! Den er litt tøff i starten og spesielt når den er ny, men for de litt mer erfarne er den helt topp.
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #23 Skrevet 10. mars 2010 Avent sin kopp kaster jeg snart i søpla... Den lekker all vei! Selv om den lille plast-dingsen er på, så kommer det melk/vann ut av et lite hull opp på toppen.... Prøvde å sette på flaskesmokk på koppen i dag, for det skulle visstnok gå, men da rant det jo all vei! Har også koppen fra TW, og har vært kjempefornøyd med den. Men nå klarer hun å bite på kanten, så lokket åpner seg. Og da renner det ut deeeer oooog!!! MAM sin kopp har jeg òg, men klarer ikke å ta av lokket....hrmpf!!! Må vel bare sette igang med vanlig kopp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå