ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 I går kveld satt jeg med skikkelig vondt i over 2 timer og var sikker på at NÅÅ må det jo endelig skje noe!! De andre gangene jeg har vært optimistisk har vondtene stoppet når jeg f.eks har reist meg for å gå på do, men denne gangen bare fortsatte de også etter jeg la meg!! Våkna like gravid i dag jeg!! Og trur du søren meg ikke vondtene begynner nå igjen??? Men ikke med tak, bare den irriterende vondten i ryggen og nedre del av magen!! I tillegg har bekkenet mitt nå tatt fullstendig kvelden. Sitter å manner meg opp før jeg skal reise meg osv fordi jeg vet at det gjør skikkelig vondt! Det er skikkelig lealøst, jeg kjenner det knepper når jeg går og av og til kan jeg både kjenne og høre at det knekker!! Skal til jordmor i morgen og hvis den sta ungen ikke har kommet før det kommer jeg til å be hun om å strippe alt hu kan! Driter i om det gjør vondt for nå orker jeg snart ikke mer! Er 8 dager på overtid i dag og det sære sykehuset her har overtidskontroll først etter 14 dager, men de lar deg gladlig gå til 16 dager over tida dersom det ikke er noe galt!! Jada, det var dagens utblåsning fra meg, og jeg synes jo ikke synd på meg i det heeele tatt heller :-P
mimmitiltre Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 jeg syns synd paa deg!! Det er absolutt lov aa klage!! Jeg er dritt lei selv, og har 6 dager igjen til termin. sistegang gikk jeg 14 dager over tid, saa begynte det av seg selv, saa venter det samme skal skje denne gangen ogsaa..er dritt lei selv, allerede naa, og har ingen vondter..men blir skuffet hver morgen naar jeg vaakner og er like gravid, uten noen tegn paa at noe er paa gang.. lykke til!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Skjønner deg godt jeg,kjedelig med på og av vondter.... Bekkenet mitt er akkurat som ditt,redd for at det skal skli helt ut noen ganger.... Håper du får litt "starthjelp" hos jordmor i morgen:-)) Jeg har 39 dager igjen,men går jeg på overtid denne gangen kommer jeg til å tilte....er rolig foreløpig,men gått gravid snart 11 mnd pga vi mistet første og ble på vei med en gang, så føler meg litt som elefanten her!!! Krysser fingra for at det snart skjer noe! :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Kjære madame_MIM-jeg føler med deg,har det akuratt på samme måte,gått sånn på og av i 2uker nå,mistet all trua nå ennå jeg "bare" er 2dager på overtid.Jeg skal på sykehuset til uka om ikke noe er skjedd,men har ikke trua på at dem gjør no annet enn å sjekke da....Fredrikstad sykehus er å kjent for å dra det ut....ja ja vi får peppe hverandre damer og lykke til håper noe skjer for oss begge snart. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå