patella Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Ja...da er valget tatt... Det blir IVF forsøk ved Maigaard i Århus. De virker så hyggelige og profesjonelle... Synes de ved klinikken ved Odense også var det... Noen med erfaring fra Maigaard ? Jeg starter i April...... sommerfugler i magen....
mamman&prinsessene Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Så spennende :-) Ja jeg har vært på Maigaard, ikke IVF men inseminasjon, jeg var veldig fornøyd. Det var en vedldiggod opplevelse å være der også har de vært veldig imøtekommende ift å svare meg på mail og ringe meg tilbake når jeg har hatt behov for å prate med en lege eller laboratoriet. Jeg ble gravid ved frste forsøk, men hadde en MA i uke 10, håper å kunne ta neste tur ned i april. Lykke til, håper det blir full klaff første gang -)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Lykke til - et godt valg :) Har et vennepar med erfaringer derfra - og de har bare masse ros å komme med! Alltid punktlige, hyggelige og imøtekommende og svært flinke og profesjonelle. De ble gravide på andre forsøk og har nå tvilling gutt og jente som nylig fulgte ett år Det jeg synes de har fått "ekstra" som jeg ikke har fra Trianglen er at de har ultralydbilde av de to eggene før de ble satt inn... Skulle gjerne hatt et slikt selv - men jeg kunne jo tatt med kamera og tatt bilde av skjermen hehe... De brukte også assisted hatching på min venninne på dette andre forsøket siden hun hadde vært gjennom ganske mange negative forsøk i Norge. Tror dette er et valg du blir meget fornøyd med Patella Lykke til i april!!!
Trappetroll Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Vi kan vel egentlig si oss enige i alt som er skrevet om maigaard. Det er en super plass, som det er koselig å komme til. Vi har nå en gutt på1.5 år, og en baby i magen(13 uker) som begge er laget på maigaard ved inseminasjon.
patella Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2010 Så godt å høre...... det sier mye om en klinikk om hvordan en blir møtt.... Jeg er på en måte spent og redd på samme tid....:-) og så moro at dere nå skal ha nr. 2 Trappetroll....
Cordelie Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har en venninne som har to døtre, begge unnfanget på Maigaard. IVF. Hun er selvsagt superførnøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå