Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

visstnok ikke skje:-(

Tanta kom igår som ikke bestilt og testen idag tidlig var så negativ som den bare kan være.

Alt lå nå tilrette for at det skulle lykkes: pergo hadde modnet ekstra egg, HSG var gjennomført og timingen skulle være perfekt.

Var igår veldig nedfor og frustrert. Vet jo så inderlig godt at jeg kan bli gravid siden jeg har vært det 2 ganger før i ett forhold. Men mistet en gang midtveis og mistet ett barn etter fødsel i sykdom.

Så hvorfor??? Synes det popper opp gravide overalt for tiden.

Jaja det er vel bare å finne motet å ta en ny købentur vel. Er jo nå kunde på CFC og jeg er 100% sikker på at legene der vet hva de gjør.

Noen som har noen tips om hva som kan øke sjansene mine ytterligere?

Har spurt CFC nå igjen om hvor lenge jeg skal vente før ivf, men de mener jeg ser superfertil ut og burde lykkes med inseminasjon med min historie.

Ja er allerede i planlegging av min neste tur ned som kommer til å havne midt i jobbehelga(jobber turnus) men det er det aller minste problemet. Det løser seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... leste på din profil...og ble litt lei meg på din vegne.... men så bra at du nå er i gang med å forsøke og få et barn.

Men hvorfor ikke begynne med IVF om du har lyst til det ?

Skrevet

Jeg har 3 mislykkede inseminasjonsforsøk bak meg, samt et 4. avbrutt hvor pergotime ikke fungerte.

Snakket med CFC igår, og dr. Lindenberg anbefalte IVF allerede nå.

Men jeg er kanskje ikke superfertil;)

Modner ingen egg selv, så kanskje mine manglende hormoner kan være medvirkende årsak til at jeg ikek blir gravid vha inseminasjon.

Jeg er glad for at jeg hart en ny plan, håper IVF funker!

Skrevet

Uff - dette var trist...håper du har bedre lykke neste gang!!!

Kan du be CFC om pregnyl i lave doser som støtte? Jeg fikk det ved innsett av fryseegg, vil tro det kan brukes ved inseminering også. Fungerer som at du lurer kroppen til å tro den er gravid - dermed vil også et befruktet egg lettere feste seg. Bakdelen er at du føler deg gravid fra første sprøytestikk og kan ikke tolke disse signalene kroppen gir som annet enn bivirkninger av pregnylen...Men - det virket iallefall suuupert på meg :)

Kan også anbefale akupunktur for økt blodgjennomstrømning til livmor, samt homeopatmedisinene sabina, urtica urens og berberis vulgaris (babyklister). Sistnevnte bør du kjøpe når du er i Danmark, de to andre fås på apotek i Norge.

Er forresten typisk at "alle" andre blir gravide når du er i din situasjon...men snart er det DIN TUR :)

Skrevet

hei igjen

takk for tilbakemeldingene jenter.

IVF klarer jeg ikke helt å bli enig med meg selv om på dette tidspunktet. Men går det ikke nå på 5.forsøk så blir det nok til at det er det som er tingen for meg ja.

Skal høre med CFC om pregnyl er noe for meg. At man ikke kan tolke signaler er helt ok for meg. For etter erfaring så vet jeg at tidlige symtomer på graviditet ikke er å finne i min kropp;)

Takk for tipsene Sunshinebaby70. Prøver nok ut noen av dem.

Når i syklusen skal man ta de ulike? Har leita litt på nett men finner ikke noe. Er litt redd for å prøve får mye blandet med pergotime i tilfelle det da skal miste sin effekt.

Men nå er pergotime inntatt scanning i slutten av uka å DK tur på søndag eller mandag.

Så håper håper at dette er gangen og at det skal bli en 2010 baby på meg.(siste sjanse nå...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...