Gå til innhold

UL om fredagen! Helt grønn av bekymmring :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet mitt går helt i hundre! Er så UTROLIG redd for at noe er galt!

Svangerskapet hittil har vært helt perfekt. Ikke noe kvalme eller noenting som kan i det minste tyde på at jeg er gravid..

Har fått høre hjertelyden, men er så redd for at det er noe galt..

Føler det nesten på meg :(

Er det normalt ? Å hva kan jeg gjøre for at jeg skal begynne å GLEDE meg SKIKKELIG, utenom å ha den tunge bekymmringen over meg ?

Hilsen førstegang - mor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt å bekymre seg!! har hatt en forferdelig uggen og ekkel følelse før ultralyden begge gangene, men her sitter jeg med to flotte gutter :) Er helt naturlig å være bekymret for det som bor inni deg, men det er veldig sjeldent de finner noe galt! Klarer nok ikke å roe deg, men gled deg til etter at kontrollen er ferdig, da vil du sitte med verdens beste følelse :)

Skrevet

Tusen takk for et seriøst svar :)

Åh, så flott å høre at det er flere enn bare meg, som har/ hatt uggen følelse.!

Trodde virkelig ikke jeg skulle bekymre meg såå mye :-/

Skikkelig ekkelt. Håper bare ALT er i skjønneste orden.

HI

Gjest sug lut
Skrevet

Helt normalt å bekymre seg. Hvis du vil ha andres tåpelighet som perspektiv på at du egt er veldig normal, så kan jeg fortelle at min største angst da jeg var på ul med førstemann v atten uker var at de skulle si at nei, her er det ikke noen, du er bare innbildt gravid. På tross av kvalme og pica og mage og alt var jeg sikker på at de kom til å le og peke nese og fotelle om meg på julelunsjen i mange år framover, hu som bare trudde hu var på tjukken, lizzom.

Lykke til.

Skrevet

Skal love deg at du kommer til å bekymre deg mye mer.. for lite/ for mye spark, for liten /for stor mage osv... så kommer barnet, og da blir det ihvertfall ikke bedre :)

Nå er eldste min 4 år, og jeg bekymrer meg ikke for han lengre...men huff, tenk når han blir tenåring??

Det er nok mammagenet som har bitt deg :)

Skrevet

Oj, Sug Lut, er vi faktisk fler om dn der?? Hadde den tanken før tidlig ul i uke 12, såååå sikker på at det ikke var noen der inne, og at pappaen skulle tro jeg bare hadde lurt han.

Skrevet

Haha, ååh sant så sant :P

Har følt det litt slik nå skjønner du.. Så håper det ikke er noe innbilt svangerskap her i gården :P

Men, krysser føtter og tær! :)

HI

Gjest sug lut
Skrevet

Jøssda, jeg grudde meg som ei bikkje til å gå skammerunden og si til familie og alle at nei, det var bare hue mitt som var gravid. Yeah.

Skrevet

Veldig mange jeg kjenner har blitt skikkelig dålig kvalme osv når de har båret på en liten jente. De jeg kjenner som har båret på en liten gutt har vært hoppende spreke... hihi...

Det trenger jo ikke være sånn, men det er jo mange som mener det er sånn.

Når du får vite hva det er, så unn deg å gå ut å handle noen småting til babyen, det gjør det hele litt mer virkelig :)

Skrevet

Jaa, det har jeg også hørt :)

Føler det på meg at det er en gutt også! Men vi får se :D

Det skal jeg gjøre :) Tusen takk!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...