Gladjenta :) Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Når skal man ringe føden?? Har sterke rier, men med 10 minutters mellomrom..er det for tidlig?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Ring dem og spør du, spørs jo hvordan tidligere fødsler har vært og du er jo 3.gangs fødende:))))) heia rier!!!! mega klem!!!!!!
LadyPink Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 å så gøy! på mitt sykehus ber de om at folk ringer når det er ca 5 min mellom riene. Jeg ville prøvd å vente litt, men bedre å ringe en gang for mye eller en gang for lite du! det verste som s kjer er ast de ber deg ringe tilbake.. LYKKE TIL!
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Heldiggrisen!! Mine stoppen som vanlig igjen i natt!! Du skal ringe når det er 2 stykker iløpet av 10min. Altså med 5 min mellom, men du kan jo selvsagt ringe nå hvis du vil også :-)
rsst Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 gratulerer!!! jeg hadde ringt nå!! mine 10 min mellomrom ble fort byttet ut med 3-4 min sist jeg fødte... like greit å melde at du kommer etterhvert:O) Lykke til!!
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Heldig-grisen!! :-)) Masse lykke til,regner med du har ringt nå:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå