Gå til innhold

Hvor tidlig har/skal dere fortelle om graviditeten til folk?


mamma til en snart to

Anbefalte innlegg

selv fortelte jeg mor og far og svigerforeldre i uke 8 ca. søsken fikk vite det rett etterpå. besteforeldrene i uke 12, å nå lurer jeg på hvortid jeg skal fortelle det til resten av verden :) er noen venner av oss som vet, men er mangen som ikke vet ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fortalt det til alle nå. Har termin 14 sept. Sa det til nærmeste familie tidligere, fra uke 7-10. Og bestilte tidlig ultralyd i uke 12, og så at alt var bra med den lille spiren. Dermed har vi offentliggjort den fantastiske nyheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:-) har også termin 14.sept. Ser jo ut som om det er mange her. Var også tidlig ute med nyhetene, kan ikke holde på sånne hemmeligheter lenge.

Anonym (bor du forresten langt unna Oslo? - ellers kjekt med treff?): hvordan reagerte folk da du fortalte det? Her var det mest glade reaksjoner, men også noen rare som mente jeg burde vente litt med å fortelle det "hele verden". Har jo en stor vennekrets, så det er naturlig å dele slike nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker på vei nå, og forteller det til alle=) Var på UL nå på mandag, og magen er uansett så stor at det ikke er noe vits i å prøve å skjule det lenger:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, Lykkelig og glad! Ser at du også har relativ kort avstand mellom 1. og 2.barn. Som jeg nettopp skrev i en ny tråd så har jeg hatt en del kommentarer på at de var så tette, har du også fått noen slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...