Gå til innhold

Dårlig kundeservice av IKEA?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøpte seng der for litt siden, og den var i 3 deler. Altså, på hylla sto det "denne varen krever 3 deler, disse er merket 1-2-3"... så jeg tok med 3 deler jeg, og oppdager i går (når vi skulle sette den opp) at det mangler en del nr 4!! Dette sto IKKE på hylla når vi skulle hente den. Mamma var med meg, og forsikra meg om at jeg fikk med meg alle 3, siden hu ikke gadd å bli med til IKEA igjen dagen etter, høhø.

Vel, jeg sjekka på nettet og joda, "dette produktet er i 4 deler", og at "del nr 4" må hentes separat. DEt står også at det er inkludert i prisen. Så når gubben snakker med Ikea nå får vi beskjed om at vi må betale for den?? Fordi det er ikke dems problem at vi ikke tok den med? Litt dårlig opplyst da, muligens.... Og sikkert dumt at jeg ikke trippelsjekka alt dette. Men, alikevel....?

Dårlig, eller må jeg forvente det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kvitteringen på sengen og at det der står at du bare fikk tre deler, samt at du kan vise til at det står på hylla at senga skal bestå av tre deler, så ser jeg ingen grunn til at du skal betale for del 4.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det står ikke spesifisert på kvitteringen at den er i så og så mange deler.

Og vi bor et godt stykke unna, så vi drar ikke for å rappe til oss en ekstra del for free heller ;)

Skrevet

Jeg ville troppet opp der og krevd del 4 gratis. Så lenge det er opplyst feil på hylla så kan de ikke kreve at dere skal kontrollsjekke mot internett at det ikke er flere deler.

Men dere må nok møte opp personlig, ja.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, vi skal dra. Eller, gubben skal dra :) Skal be han stå på krava, han er litt av den forsiktige typen. Den koster ikke allverden altså, så det er ikke der skoen trykker. Men syns kanskje de kunne opplyst litt bedre, ja

Skrevet

Ja, han må stå hardt på krava. Det er ikke første gang jeg hører om dårlig kundeservice på IKEA, og det blir neppe siste heller. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...