tikktakk Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Jeg trenger hjelp til å finne inn og ut marsj musikk i kirken. Jeg vil ikke ha Purpose og Mendelsohn. Jeg vil ha noe annet fin :-) men vet liksom ikke helt. Regner med jeg bare vet når jeg hører den. Noen som kjenner noen fine salmer også kanskje? Takker for hjelp.
yasmina Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Her kan du hoere en del iallefall http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Naar er den store dagen da ?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Spør på kirkekontoret om de har en cd du kan lytte til. Det hadde de her. Det var veldig greit. Jeg havna opp med den vanligste (for meg), Mendelsohn, men var kjekt å høre gjennom likevel. Så angret jeg ikke på det i ettertid.. Kjærlighet til Gud syntes jeg er nydelig i bryllup. Og hvis du skal ha sang i kirka av ein eller ei som kommer og synger er den fineste sangen jeg da vet om i den sammenheng: "from this moment on...." Når skal du gifte deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå