Corneliuss Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Må sende mannen ut på oppdrag for orker ikke å gå ut i butikker for å prøve (er så sliten og kvalm). Er det noen som har prøvd/ kjøp noen de er fornøyde med? Merker at jeg trenger noen flere klær... =O) Butikk: ? Små el liten i størrelsen: ? Ok i livet (må kunne brette den litt ned for ellers spyr jeg dvs ikke for trang over magen): ? Pris: ?
Lykkeliten 2 Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har kjøpt en på Hennes og Maurits til 99 kr mener jeg det var. Den går langt opp på magen og strammer ikke. Nå er jeg 18+5 uker på vei og er ikke så veldig stor enda. Den er utrolig behagelig og jeg skal absolutt ut å kjøpe fler. Jeg kjøpte den i str M for å ha litt å gå på og den er ikke liten i størrelsen vil jeg si . Får se når jeg vokser til om jeg kjøper i L da. Vil ikke ha for trange for det er så ubehagelig.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 tightsene på h&m er ganske gode syns jeg. vett ikke nøyaktig prisen på de fordi jeg fikk dem av moren min men tror de lå på en 100 lapp, normalt pris for tightser. jeg har alltid vært 36 i str el small noe medium. men har 40 nå etter jeg ble gravid. men har fortsatt god plass til magen i den. og den er langt i fra trang over magen veldig behagelig;) viss det hjalp noe^^
Corneliuss Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Tusen takk, dere to. Er det gravidetights eller vanlige fra HM som dere bretter litt ned? Blir så kvalm av alt som går over magen (føler at det er litt sært, men blir altså det... =O))
Lykkeliten 2 Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Den som jeg har er gravidetights.. syns de vanlige som jeg er vandt til å gå i blir så trange og føler meg tykk av at magen kommer over, men jeg er ikke kvalm og sånn så det gjør ikke meg noe å ha den langt opp på magen
bringebærsnipp Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har også graviditghts og gravid buksetights fra HM. de er knallgode. Går langt opp på magen så de presser ikke. Syns tightsen er normale i størrelsen. mens buksene deres må jeg alltid opp en størrelse i...
frk Nilsen Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Gravidtights fra H&M Kjempegode og god plass til magen
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 jeg har bare vanlig tights og det er masse plass i den syns nå jeg ihvertfall. =)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Gravidetights fra mamalicious er sinnsykt behagelige. De går opp på magen (jeg liker å pakke inn magen nå om vinteren i alle fall:) og koster rundt 150,- tror jeg.
minion Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker tights fra cubus. De ligger på 99,- og har mange str alt fra xs til xl. Utrolig deilige å gå med, føles som man går rundt naken nesten =)
Corneliuss Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2010 Supert! =O) Skal prøve både HM og Cubus. =O) Tror jeg satser på vanlig tights men kjøper de litt større en vanlig så får jeg plass til å brette kanten ned under magen. Engelimagen: hørtes ut som tights for meg... =O) He he.
doble<3<3 Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har brukt Bik Bok sine, to for 149 var de til her.. Kan heller ikke ha noe på magen, blir helt kvalm. Kompanserer med en lang topp og tunika over.. Nå er jeg 15 uker me tvillinger og har en relativt god mage, og mine sitter helt fint under magen. Jeg har kjøpt xl da jeg syns Bik Bok er små i størrelsen, disse er supertynne og behagelige (har begynt å bli veldig varm noen ganger ja).. regner ikke me jeg kommer til å kjøpe mamamtights når jeg har disse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå