Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 og jeg er usammenhengende, så sitatet mitt under er egt tatt ut av en sammenheng som bare oppstod i mitt hode.
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Jeg ER statsminister. På anonym. Det kjennes godt, jeg flexer Jense-musklene her jeg sitter og bestemmer at alle skal ha fri når det er sol, i hele verden. Sånn.
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Å herre. Først nå, noen timer senere, skjønte jeg hva du mente. Hjælp, skyt meg, jeg er for dum.
Patetica fåkksi Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 *himler med øynene* Jeg svarte, også kom jeg på at jeg svarte uten å egentlig svare på en måte. Kommer klokere tilbake.
Patetica fåkksi Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Denne er helt uten juks, det siste jeg husker fra mitt baskerstudie. Agur - hadet Bai - ja Ez - nei Eta - og Txakurra - hund Hau da - hvor er Autobusa - buss Og navnet til Anne Igartiburu da, den blonde TV-beiben. Hm..der tok egenskapen slutt gitt, jeg trodde da jeg kunne mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå