ftone Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei, alle prøvere. Finner ikke noen tråd for ikm uke 12, så da er vel jeg den heldige som får starte den;-) Har IKM 24 mars. Har de siste dagene kjent stikninger på høyre side i magen og er fryktelig oppblåst. Ønsketenkninger? Noen andre?
inos Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har IKM 28 mars, så det er nå i helgen det skal trøs til ;o). Håper på full klaff og at spiren klarer å feste seg godt slik den vil vokse i 9 mnder til! Hadde SA i januar og kjenner jeg er utålmodig etter å få nr 4 på vei )
ftone Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Hei. Hadde også SA i januar, så er veldig klar igjen nå. Har ingen fra før. Har prøvd å stå på denne uken, men ikke alltid like lett når man jobber i turnus. Krysser fingrene for oss.
Suksessterta *gravid* Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har IKM 22 mars, tror jeg hadde EL paa mandag... Men har ikke faatt ne positiv EL-test saa er litt usikker. Krysser fingrene for oss jeg og
sister wanted Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Henger meg på her. Har EL i disse dager, og IKM ca 25.-26. mars. Håper på verdens beste bursdagsgave. Har bursdag noen dager etter IKM.... Går på Pergo. Jobber også i turnus, burde hatt masse sengekos denne helgen men er altså på jobb store deler av tiden. Håper vi klarer "3 minutt bak låste dør" (har andre små i huset) ;O) slik at spiren sitter denne pp. Hadde MA i desember, dette er første pp etter denne, da TR løt vente på seg i over 8 uker (Puh). Lykke til, jenter. ;O)
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Hei henger meg på jeg og. Hadde en SA 26 februar. Var bare 4-5 uker på vei så jeg tenker at kroppen er klar til en runde til. Målte med billigtest i dag og der va jammen med test-streken og kontroll-streken like klare. Så da har jeg EL i dag da. Litt dumt imed at jeg ikke er helt i form etter visdomstannsfjerning i går.... men men får la min bedre halvdel gjøre mesteparten av jobbingen i kveld da:) Har IKM 26 mars. Blir spennende det her.. Ha en god helg alle sammen:)
ftone Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2010 Skriver litt for å dytte tråden oppover. Virkelig ingen flere som har ikm uke 12? Har de siste dagen kjent stikkinger i magen. Særlig på høyre side. Prøvd bidronninggele for første gang denne pp, så da er det vel kanskje el jeg kjenner(aldri kjent noe før)? Fortsatt god helg
minnimus83 Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 hehe, samme dato så meg faktisk, eg og har ikm 24 mars
ellio Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 tester å hive meg på her...svårt at tyda syklusen nu, men tror uke 12 er rimelig. Haha, trodde jeg var lur som begynnde med temping...men det var jeg visst ikke...visst jeg ska starta med det igjen må jeg ha en bedre termometer. Får lita på slimmet denne måneden Annars begynner vel symtomjakten snart, tur at det blir ferie i london til uken;) Lykka til folkens!
Venter på vesle jenta! Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Hiver meg på her jeg også..... Har vel ikm 27 mars.... Blir spennende dette nå. Håper innsatsen denne helgen gir utslag! 3pp for meg!
minnimus83 Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 2pp her og håper i spenning men vil ikkje håpe for mye
Cornetta Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Dersom el var da jeg tror det var har jeg IKM 24.mars, men siden min forrige syklus varte i sånn ca 45 dager kan jeg jo risikere at IKM ikke er før langt uti april en gang :-P Dette er 3.pp, plager meg ikke på en flekk at det evt blir desemberbarn så lenge jeg blir gravid! Kjente ikke så mye til el sist pp, men denne gangen ble jeg skikkelig overraska da jeg plutselig hadde brun utflod samtidig med el-slim. Fant jo ut at det bare er positivt, men var litt bekymra et lite øyeblikk! Prøver å være litt mindre oppslukt av prøvinga denne perioden, men er jammen ikke lett å holde seg på matta!
*3 prinsesser* Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 Hi;D Jeg har IKM 23.mars hvis jeg har 31 dagers syklus også denne mnd? Er i 2. pp og gått på p piller i 3 år før den tid. Trodde jeg hadde 32 dagers syklus siden jeg skrev det i et dagboknotat da jeg prøvde på prinsesse nr 1 for 6 år siden;D Denne perioden har vi i alle fall hatt sex 2 ganger i løpet av den fruktbare perioden, mot 0 første pp. Men hadde ikke sex på eggløsningsdagen, bare 2 dager før og 2 dager etter...
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 15. mars 2010 #15 Skrevet 15. mars 2010 Nå lurer jeg på om jeg har bommet totalt på EL! Har som regel 28 dagers syklus, men det må jo ha blitt noe kluss etter den SA jeg hadde 27 februar, for nå har jeg noen voldsomme stikninger i lysken, og ved skambeinet. I tillegg merker jeg kvalmen om morgenen. Det er helt likt som forrige gang. Men da skjønner jeg ingenting. Må jo ha hatt EL mye tidligere da, og ikke nå på lørdag. Går vel ikke ann at det tar så kort tid før man merker symptomene? Hvordan er det med dere?
ellio Skrevet 15. mars 2010 #16 Skrevet 15. mars 2010 tror og jeg kan ha bommet...fortfarande en massa slim.. Kanske slim kvar sedan utskrapingen i januar? Med andre symtomer er det og vanskeligt...brekker meg ju nesten konstant foler jeg. Men det må ju vara pga. något annat. Har ikke mye tro på denna pp, men det vore ju kul om åtminstone lutealfasen blev lite lengre en sist. Så håper på minst 7 dager til innan TR
minnimus83 Skrevet 15. mars 2010 #17 Skrevet 15. mars 2010 om det vil merkes på utfloden om man er gravid?
singo Skrevet 15. mars 2010 #18 Skrevet 15. mars 2010 har i det siste hatt en 30 dagers syklus.så om den stemmer så er ikm 20 mars...
minnimus83 Skrevet 15. mars 2010 #19 Skrevet 15. mars 2010 noen som vet om man merker noe med utfloden når man blir gravid?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 15. mars 2010 #20 Skrevet 15. mars 2010 jeg merket at utfloden ble veldig rennende og lys gul i fargen sist gang....
minnimus83 Skrevet 15. mars 2010 #21 Skrevet 15. mars 2010 min er litt gulaktig og litt lukt nå men det er vel ingen tegn det?
Venter på vesle jenta! Skrevet 15. mars 2010 #22 Skrevet 15. mars 2010 Tror desverre sjansen er liten denne pp....Vet jo at sjansen er der, med føles ikke sånn nå! :0( Hadde positiv el test lørdag morgen og sex lørdag kveld.... Skulle nok hatt litt mer sex i helgen? Uff... Blir sprø av å tenke på alt dette her jeg!!!!!
minnimus83 Skrevet 15. mars 2010 #23 Skrevet 15. mars 2010 sånn tenker eg og nå, men samtidig håpe eg, for eg hadde eggløsning på onsdag 10 mars og vi hadde sex noen dager før og onsdagen 10 mars
Spire2013??? <3 Skrevet 15. mars 2010 #24 Skrevet 15. mars 2010 Hei. Jeg hiver meg inn her og jeg siden jeg er usikker på om IKM er den 21 eller 22 mars. Detter er 3 pp og vi har ingen barn fra før, så er ikke så god på symtomer slikt men jeg fikk i går murringer nederst i magen og i dag kom det murringer i korsryggen. Har så lyst teste men må vel smøre meg med tolmodighet noen dager til. Lykke til alle sammen og håper uke (11) 12 er lykkeuka. Hilsen
*3 prinsesser* Skrevet 16. mars 2010 #25 Skrevet 16. mars 2010 Takk det samme lisate_ønsker_spire2010:D Dette er pp nr 2 på oss, syns ikke jeg har noen symptomer, sist syns jeg jeg hadde, men da var jeg ikke gravid:D Ikke lett med symptomer nei, selv om jeg har vært gravid 3 ganger før:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå