vagabond Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei Bor på Kongsberg og har lyst å ta 3D Ultralyd. Noen som anbefaler noe i nærheten? Eller noe i Oslo området?
Corneliuss Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 I Oslo har jeg hatt best erfaringer med Familieklinikken. En som heter Mille er et fabelaktig. Tror hun er jm. Flink til å gjøre det hele til en opplevelse. Men hvis du bor på Kongsberg er det kanskje like kort å reise til Tønsberg? (Kjente at geografikunnskapen var litt sliten nå, men det er vel det? Er det ikke litt kortere?). I så fall anbefaler jeg å dra til Kvinnedoktoren i stedenfor. Han er mye billigere og har enda bedre utstyr. Begge steder er de veldig hyggelige og imøtekommende. Men i Tønsberg tror jeg han er overlege på regionssykehuset i tillegg. Og Kvinnedoktoren i Tønsberg koster også mindre (tror 800 kr mot 1200 kr i Oslo). Uansett, så er dette to bra valg! =O) Se link : http://www.kvinnedoktor.no/ Linken til Familieklinikken virket ikke nå (sikkert tekniske problemer), men du kan prøve igjen senere om du vil: www.familie-klinikken.no Hvis du velger Familieklinikken så ligger den i alle fall midt i Majorstuakrysset og er veldig lett å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå