Marcus2006+Jente2010 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har begynt å kjøpt inn en del, klær,tepper,smokker med navnet hennes på, bilstol og slikt... å hver gang jeg er på en butikk elns så blir det bestandig en liten ting med til henne =) Sambo sier han blir overraska om vi er en plass å jeg ikke kjøper noe hehe Men synes det er kjempe kos jeg, neste uke skal jeg å sambo å se på vogn å seng å litt andre ting vi trenger...Gleder meg =DD Er bare 22+3 uker, men synes det er greit å få i litt å litt istede for at jeg må få i alt mot slutten...Vi har jo litt fra før ettersom at jeg har en sønn og sambo en datter, Men er første dattra mi så synes det er litt extra stas å kjøpe nytt til hun, småe kjoler og slikt
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 HEHE, JA DET HAR JEG! Har kjøpt alt som kjøpes kan av store ting som vugge, seng, vogn+extrabag(til emmaljunga sånn quarterlift),trillr som kan brukes fra nyfødt, stor kommode til badet, vanlig stellebord med badekar,lammeskinn, en del blått tøy, gasskluter, bamse spilledåse, glemte matchende stelleveske til min creme leather mondial, lekegring, fisherprice vippestol, sengetøy, dyner, sengekant, babycall(doro sin med video), babybjørn bæresele, tepper, stellebord til sprinkelseng (fikk veeeldig billig i butikken da jeg tok utstillinga) + sikkert litt mer hehe. Kjøpte 1/3 av utstyret før jeg mistet den forige da! Men etter ultralyden denne gang tok jeg heeelt av. Sånn er det å få attpåklatt og det ikke fantes så mye fint å velge mellom før. Er i uke 21 men sliter myyye med plager, særlig i bekkenet, så godt å få unna ting. Hadde heller ingen å arve av, eller kjente å kjøpe brukt av og vi synes det er såå utrolig gøy å kjøpe alt nytt så lenge vi hadde litt extra god økonomi dette året.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2010 Hehe så Braa =DD Du er kommet litt mere igang enn meg du da, det er jo gøy å kjøpe nytt når man har råd til det og tar det over lengre tid.. Skjønner godt du tok av etter UL -=)) og at det går bra denne gangen Jeg kjøpte litt før ul, bilstolen og nøytale klær... Men etter en hjertesjekk på ul på lillesnupp der jeg fikk vite kjønnet, såå har det blitt en del ting og som du sier så har vi og handlet inn litt mere nå når vi har hatt mere råd til det Og jeg har fått bekkenløsning igjen å om det blir værre blir ikke jeg å klare å gå nå mye i butikker over lengre tid..=s er bare 22+3 uker jeg å, Så jeg å sambo synes det er helt greit å få unna litt ting nå.. å ta det over lengre tid Neste mnd blir det himmelseng og vogn... Hadde himmelseng til sønnen min og, men hadde himmel fra ikea da, det skal jeg ALDRI mere ha.. Men masse lykke til, får håpe plagene ikke blir noe værre iallefall da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Tusen takk, og i like måte! Kos deg med shoppinga! Nå er det masse småting som jeg vil kjøpe litt etter litt hehe. Hadde og fryktelig lyst på himmel til senga,men får ikke plass under skråtaket.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 Takker for det:) du kan jo få i en slik som du henger i taket å litt utover senga, om det ikke er kjempe lavt da:) jeg gjorde det da jeg bodde hos min far før jeg fikk leiligheta:) klipte å ordnet det slik at det passet der:)
bringebærsnipp Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 er vanskelig å la være å kjøpe... he he... men tenker at det er deilig å ikke måtte fly rundt å handle på slutten når man er stor, tung og sliten..;P Har begynt med salgsvarer på gode ting som jeg vet jeg vil ha og trenger. Som: troll vinterdress med votter og sokker (50%!), dundyner til vogn og seng (30%), babyhåndklær i myk økologisk bomull (ta 3 bet for 2), noe ullklær (30%), Easy grow vognpose (før 2000, nå 1200! Boken om meg til den lille. Føler jeg har vært veldig flink. he he.. I påska skal vi til sverige og kjøpe emmaljungavogn og se på andre store ting. Ellers vurderer vi å male samboers gamle sprinkelseng. syns sånt er så koselig å gjøre... men vi får se. har 2 soverom og et kjøkken som pusses opp nå, så kanskje vi ikke orker å ta senga på toppen av alt.. Ellers har jeg en liste over klær jeg skal kjøpe hos nøstebarn. Har en venninne som har masse ulikt ullklær til sin 3 åring og den som er like fint etter bruk er nøstebarn sitt. Truls og trines, joha, janus osv alt er utslitt og raknet her og der. så da tar jeg til meg hennes lærdom og kjøper heller litt dyrere, så kan det brukes senere til neste mann..;P
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2010 hehe bra det er flere enn meg Men er kjekt å handle på tilbud =)) vi har bare reisesenger nå, så vil ha en onkli sprinkelseng Ahh gleder meg til å kjøpe vogn jeg og, men tror det blir Simo Duo Vogn på meg den her gangen Det skal jeg huske på, kan vel være kjekt med ullklær til alle 3 her etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå